rokzetä Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2007 kuinka usein pitää rasvata?käyks toi tumma nivelrasva(mölybydeemirasva)? nyt vast huomasin et siäl on rasvanippa.
camaro82 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2007 Mä oon rasvannu noi nivelet ja myös etupään nivelet kerran vuodessa ja tuo molybdeenirasva on ok
rokzetä Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2007 joutuuks kardaanin irrottaan ennenku onnistuu? mun "motonet" prässin pää ei mahu ainakkan takimmaisen nivelen välistä nippaan.
KKOSKINEN Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2007 Jos ei mahdu, irti vaan. Ne vapaana olevat kupit voi irrota jos et purista niitä jollain kiinni. Esim vinkalla.
Pete Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2007 voi olla et joutuu irrottaa, tai sit löytää jostain pienemmän pään mut niit ei vaan taho löytyy. tai sit jos on kaveripiiris kupla harrastaja jolla on kuplan mukana tullu prässi talles ni lainaamaan sitä ovat yleensä ohkasella päällä.
rokzetä Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2007 Jos ei mahdu, irti vaan. Ne vapaana olevat kupit voi irrota jos et purista niitä jollain kiinni. Esim vinkalla. joo,irti joutu ottaan kova ährääminen muutaman rasvatipan takia.tilaa vaan just sen verran et itte alle mahtuu.pari tuntia meni ja tunti itteensä putsatessa vois kai toi rasva tippa mennä nippaan sopivalla kumiletkulla,tai sit laittaa nipan pään kokosen holkin siihen letkuun ja painaa sen tiukasti nippaan kun prässää .pääsis helpomaalla,kun kapiaa prässipäätä ei niin vaan löydy.
TransNAM Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2007 Saa olla aikalailla näppivoimaa jos meinaa pitää jotain letkunpäätä siinä... Ei oo häävi reikä siinä nipassa. Käsiprässillä saa ainakin tukossa olevaan nippaan äkkiä yli 100bar paineen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään