Jump to content

RISTINIVELEN RASVAUS?

rokzetä

Recommended Posts

Kirjoitettu

kuinka usein pitää rasvata?käyks toi tumma nivelrasva(mölybydeemirasva)? nyt vast huomasin et siäl on rasvanippa. :-\

Kirjoitettu

Mä oon rasvannu noi nivelet ja myös etupään nivelet kerran vuodessa ja tuo molybdeenirasva on ok  m/

Kirjoitettu

joutuuks kardaanin irrottaan ennenku onnistuu? mun "motonet" prässin pää ei mahu ainakkan takimmaisen nivelen välistä nippaan.

Kirjoitettu

Jos ei mahdu, irti vaan. Ne vapaana olevat kupit voi irrota jos et purista niitä jollain kiinni. Esim vinkalla.

Kirjoitettu

voi olla et joutuu irrottaa, tai sit löytää jostain pienemmän pään mut niit ei vaan taho löytyy. tai sit jos on kaveripiiris kupla harrastaja jolla on kuplan mukana tullu prässi talles ni lainaamaan sitä ovat yleensä ohkasella päällä.

Kirjoitettu

Jos ei mahdu, irti vaan. Ne vapaana olevat kupit voi irrota jos et purista niitä jollain kiinni. Esim vinkalla.

joo,irti joutu ottaan >:( kova ährääminen muutaman rasvatipan takia.tilaa vaan just sen verran et itte alle mahtuu.pari tuntia meni ja

tunti itteensä putsatessa m-

vois kai toi rasva tippa mennä nippaan sopivalla kumiletkulla,tai sit laittaa nipan pään kokosen holkin siihen letkuun ja painaa sen

tiukasti nippaan kun prässää ::).pääsis helpomaalla,kun kapiaa prässipäätä ei niin vaan löydy.

Kirjoitettu

Saa olla aikalailla näppivoimaa jos meinaa pitää jotain letkunpäätä siinä... Ei oo häävi reikä siinä nipassa.

Käsiprässillä saa ainakin tukossa olevaan nippaan äkkiä yli 100bar paineen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...