Jump to content

3gen ja Wilwood's Dynalite Pro series


350formula
 Share

Recommended Posts

350formula

Moro. Alkaa Birdin jarrut olla remppatarpeessa; eli uusia pitää ja jos laittaisi kerralla kunnolliset.

Onko kellään noita Wilwoodeja autossaan? Kokemusta?

Asennus on ohjeen mukaan melkein bolt-on. Nuo menisi noihin Formulan vakioihin 16 tuumaisiin vanteisiin. Parannusta jarruihin pitäisi tulla kaiketi....no, paljon.

Onko noissa hinta/laatu mistään kotoisin? Hinta Summitilla $775. Tuntuu paljolta, mutta jos hyvä niin.... ja maksaahan jo pelkät hyvät levyt  +$150/kpl.

Link to comment
Share on other sites

Ei oo Wilwoodeista kokemuksia, mutta täältä on: http://www.metzcon.com/bigbrake/index.htm

LS1-jarrut $659 ja bolt on. Vanhat spindlet jarruineen pois ja uudet vaan tilalle. Ja mahtuu 16" vanteisiin. Varmasti yksi hyvä vaihtoehto. Lisäksi pitäisin vielä plussana että GM-osaa, palat ja levyt sopuhintasia ja helposti saatavilla.

Link to comment
Share on other sites

mulla on wilwoodit ympariinsa, dynalite billetit on taka puristimina, superlite billetit edessa, noi dynalitet on aikapienet calipeerit , en kylla laittas niita eteen kuin varttimailille kevyeeseen autoon

on mulla setti ls1 jarrujakin jouten jos semmoset kiinnostaa

Link to comment
Share on other sites

350formula

mulla on wilwoodit ympariinsa, dynalite billetit on taka puristimina, superlite billetit edessa, noi dynalitet on aikapienet calipeerit , en kylla laittas niita eteen kuin varttimailille kevyeeseen autoon

on mulla setti ls1 jarrujakin jouten jos semmoset kiinnostaa

Moi. Onko sinulla siis juuri nuo Dynalite Pro 4 pistonit? Eikö ne riitä normaaliin katukäyttöön? En aja rataa tms, mutta haluan hyvät ja helpot jarrut.

Link to comment
Share on other sites

Moi. Onko sinulla siis juuri nuo Dynalite Pro 4 pistonit? Eikö ne riitä normaaliin katukäyttöön? En aja rataa tms, mutta haluan hyvät ja helpot jarrut.

superlitet edessa dynat takana, mun mielesta dynalitet on eteen alimittaset ( toistanko itseani ::) )

Link to comment
Share on other sites

350formula

superlitet edessa dynat takana, mun mielesta dynalitet on eteen alimittaset ( toistanko itseani ::) )

Taidanpa sitten miettiä noita LS1 jarruja tms. Kiitos kommenteista.

Link to comment
Share on other sites

Jep kannattaa olla tarkkana noiden Wilwoodien kanssa, monet noista sarjoista on tarkoitettu kiihdyspeleihin, eli keveät mutta ei kovin tehokkaat. Laita tollanen LS1 tai Corvette C5 muutossarja, noissa on aika hyvä hinta-laatu -suhde. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Jukka

LS1 jarrut on itellä ja vähän kaduttaa että en laittanut corveten satuloilla. veten satulat ovat hieman jäykemmät, joka on parempi rata-ajoa silmällä pitäen. Kovaan katuajoon nuo ls1 jarrut on aivan riittävät, muttakun omalla autolla voidaan ajaa vielä ihan oikeastikin kilpaa radalla. Eli rohkeasti vaan ls1 jarruja alle, tehoa piisaa eivätkä hävinneet rata-ajossakaan minnekään.

Link to comment
Share on other sites

...monet noista sarjoista on tarkoitettu kiihdyspeleihin...

 

Tästä syystä niissä ei ole myöskään pölysuojia. Mua ainakin arveluttaa toimivuus pitkällä tähtäimellä. Pahimmassa tapauksessa joka talvi avaamaan ja putsaamaan että toimivat taas keväällä.

 

LS1 jarruissa on aika lyömätön hinta/laatu suhde.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...