Z-mo Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Tarkotus laittaa Accelin tulpan johdot, mutta mitäs mitäs... Puolaan menevä pää on tuollainen kuvassa oikealla näkyvä. Kuuluuko noita siivekkeitä avata, jotta se mahtuu puolaan kiinni, ja sitten kun puolassa kiinni niin pihdeillä kiristää noi siivekkeet kiinni?
Soppa Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Pitäs johdon mennä iha vaan painamalla kiinni puolaankin.
Jarno Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 omat super stockit oli kans löysät puolan päästä.. piti pihdeillä kiristää. napsahtamalla niiden PITÄISI mennä
Z-mo Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Pitäs johdon mennä iha vaan painamalla kiinni puolaankin. Tämmösessä luulossa mäkin olin, kunnes näin ton Accelin piuhan puolalle. Joku jippo tossa on pakko olla... omat super stockit oli kans löysät puolan päästä.. piti pihdeillä kiristää. napsahtamalla niiden PITÄISI mennä Oliks sul Jarno kans toi puolan pää tollanen ihmeellinen?
Jarno Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 juu,samanmoinen oli. näyttää kuin olis johonkin aivan eri laitteeseen
Z-mo Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 juu,samanmoinen oli. näyttää kuin olis johonkin aivan eri laitteeseen No näyttää todellakin. Tuntuu että olis tehty ihan eri malliseen puolaan. Tota johtoa täytyy rusikoida huolella että menis puolaan kiinni.
jontte Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Näyttää ihan siltä että toi johto ei ole tarkoitettu "tappi/uros"malliseen puolaan vaan "naaras"puolaan.toivottavasti tajusit mitä meinaan.
Z-mo Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Näyttää ihan siltä että toi johto ei ole tarkoitettu "tappi/uros"malliseen puolaan vaan "naaras"puolaan.toivottavasti tajusit mitä meinaan. Jep, niin sen on pakko olla. Tän sarjan piti olla kyllä käypä TPI-koneiseen, mutta käyhän sitä jopa Joselle JOSKUS virhe... Ja eikös se niin ollu, ettei Accel myy johtoja yksittäin...? Saahan sen pään tietysti vaihdettua...
jontte Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Ja eikös se niin ollu, ettei Accel myy johtoja yksittäin...? Eipä tosiaan taida olla yksittäin myynnissä.
Z-mo Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Eipä tosiaan taida olla yksittäin myynnissä. Päänvaihto siis edessä. Täytyypä kattoa tuliko sarjassa mukana tarpeeks noita liittimiä...
balez Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 veneestä varastettiin tulpanjohdot.. niissä ainakin on juuri tuollaiset päät vähän puristi kasaa ni meni ja pysyy
Z-mo Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Huristin tossa iltasateessa vielä tallille, niin on Jose sentään laittanu 10kpl liittimiä satsin mukaan joten vaihdoin oikeanlaisen pään, helpottaa...
KooMaro Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Itellä tuli 20 päätä mukana.. 10 HEI jakajaan ja 10 vanhempaan.. Näyttäis siltä et tuossa on vääränlainen pää..
Guest pile Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 asia on kuten jontte sanoi
Karppa Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 asia on kuten jontte sanoi Joo näin on mut onko kellekään käyny samallalailla kun mulle että noita Accelin johtoja ei pysty lyhentämään PRKL,eriste ei irtoa hiilijohdosta ei j*malauta mitenkään,ihan kun hiilijohto ois liimattu eristeeseen kiinni..Ajattelin jo että ei h*lvetti oonhan mie näitä lyhennelly ennenkin ja löysin vanhasta sarjasta 3 piuhaa mistä irtos eriste ihan vaivatta .Voisko olla joku valmistevika vai mikä sviddu?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään