Jump to content

Accelin tulpan johdot ja kysymys puolan johdosta.


Recommended Posts

Kirjoitettu

Tarkotus laittaa Accelin tulpan johdot, mutta mitäs mitäs... Puolaan menevä pää on tuollainen kuvassa oikealla näkyvä. Kuuluuko noita siivekkeitä avata, jotta se mahtuu puolaan kiinni, ja sitten kun puolassa kiinni niin pihdeillä kiristää noi siivekkeet kiinni?  ???

acc-8009b_w.jpg}

Kirjoitettu

omat super stockit oli kans löysät puolan päästä.. piti pihdeillä kiristää. napsahtamalla niiden PITÄISI mennä

Kirjoitettu

Pitäs johdon mennä iha vaan painamalla kiinni puolaankin.

 

Tämmösessä luulossa mäkin olin, kunnes näin ton Accelin piuhan puolalle. Joku jippo tossa on pakko olla...

 

omat super stockit oli kans löysät puolan päästä.. piti pihdeillä kiristää. napsahtamalla niiden PITÄISI mennä

 

Oliks sul Jarno kans toi puolan pää tollanen ihmeellinen?

Kirjoitettu

juu,samanmoinen oli. näyttää kuin olis johonkin aivan eri laitteeseen  m/

Kirjoitettu

juu,samanmoinen oli. näyttää kuin olis johonkin aivan eri laitteeseen  m/

 

No näyttää todellakin. Tuntuu että olis tehty ihan eri malliseen puolaan. Tota johtoa täytyy rusikoida huolella että menis puolaan kiinni.

Kirjoitettu

Näyttää ihan siltä että toi johto ei ole tarkoitettu "tappi/uros"malliseen puolaan vaan "naaras"puolaan.toivottavasti tajusit mitä meinaan.

Kirjoitettu

Näyttää ihan siltä että toi johto ei ole tarkoitettu "tappi/uros"malliseen puolaan vaan "naaras"puolaan.toivottavasti tajusit mitä meinaan.

 

Jep, niin sen on pakko olla. Tän sarjan piti olla kyllä käypä TPI-koneiseen, mutta käyhän sitä jopa Joselle JOSKUS virhe...

 

Ja eikös se niin ollu, ettei Accel myy johtoja yksittäin...? Saahan sen pään tietysti vaihdettua...  ;D

Kirjoitettu

Ja eikös se niin ollu, ettei Accel myy johtoja yksittäin...?

Eipä tosiaan taida olla yksittäin myynnissä.

Kirjoitettu

Eipä tosiaan taida olla yksittäin myynnissä.

 

Päänvaihto siis edessä. Täytyypä kattoa tuliko sarjassa mukana tarpeeks noita liittimiä...

Kirjoitettu

veneestä varastettiin tulpanjohdot.. niissä ainakin on juuri tuollaiset päät  :) vähän puristi kasaa ni meni ja pysyy  m/

Kirjoitettu

Huristin tossa iltasateessa vielä tallille, niin on Jose sentään laittanu 10kpl liittimiä satsin mukaan joten vaihdoin oikeanlaisen pään, helpottaa...  m/

Kirjoitettu

Itellä tuli 20 päätä mukana.. 10 HEI jakajaan ja 10 vanhempaan.. Näyttäis siltä et tuossa on vääränlainen pää..

Kirjoitettu

asia on kuten jontte sanoi

Joo näin on mut onko kellekään käyny samallalailla kun mulle että noita Accelin johtoja ei pysty lyhentämään PRKL,eriste ei irtoa hiilijohdosta ei j*malauta mitenkään,ihan kun hiilijohto ois liimattu eristeeseen kiinni..Ajattelin jo että ei h*lvetti oonhan mie näitä lyhennelly ennenkin ja löysin vanhasta sarjasta 3 piuhaa mistä irtos eriste ihan vaivatta :o.Voisko olla joku valmistevika vai mikä sviddu?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...