busa Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 kylmänä lähes aina lähtee käyntiin mutta lämpöisenä kuuluu vain korkea "surina", muutaman yrityksen jälkeen taas lähtee. Ihan kuin startti pyörisi tyhjää. Mikä avuksi.
Guest Ezzy Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Ettei o vaan akunkengät löysällä tms? surina lienee startin solenoidi?
busa Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Ei ollut kaapelit löysällä, lataakin huonosti(?) 8-9 välillä
Mopo305 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2007 No eihän se lataa olleskaan,taitaa akku olla tyhjä,tai loppu.Laturi vaihtoon,ja akku lataukseen.
busa Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Laturi on sökö, täytyy vaihtaa. Kiitos kommenteista
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään