Jump to content

ikkunanpesuri

Roadrunner

Recommended Posts

Kirjoitettu

selostakaapa ikkunapesurin toiminta,mistä ottaa virran ku mulla ei ole moottoria pesuaine säiliön kyljessä,letku suoraan korkista pesureille,vai puuttuuko välistä joku,onkohan joku napannut moottorin pois,?...lampunpesureille on oma säiliönsä,missä on moottori,mutta ei ole yhteydessä tuulilasi pesureihin...camaro-84

Kirjoitettu

Olikos vanhemmissa se pumppu yhdistetty jotenkin pyyhkijänmoottoriin... Sellainen muistikuva jääny jostain.

Kirjoitettu

Ainakin tos 2gen Camarossa ne on samassa paketissa

Kuten on myös 3genissä vuoteen -87 saakka.

Kirjoitettu

eipä ole ,vanhassa oli ihan oma pumppu pesurille-86

Kirjoitettu

eipä ole ,vanhassa oli ihan oma pumppu pesurille-86

Olikohan alkuperäinen?

Kirjoitettu

enpä tiiä oliko,mutta rakensin tohon ihan oman systeemin nissanin vanhasta pesuripumpusta,ja toimii,pitääköhän noi lampunpesurit toimia ku menee katsastukseen?

Kirjoitettu

pitääköhän noi lampunpesurit toimia ku menee katsastukseen?

Mikäli tuollaset autosta löytyy, tulee niiden myös toimia.

Vanhassa Mesessä ei toiminu ja kerran kun katsuri meinas hylätä! niin revin ne pois "eip oo enää".  Leima tuli lievän vittuilevan hymyn saattelemana...

Kirjoitettu

Vanhassa Mesessä ei toiminu ja kerran kun katsuri meinas hylätä! niin revin ne pois "eip oo enää".  Leima tuli lievän vittuilevan hymyn saattelemana...

Mul oli siin 89 camarossa noi lampunpesimet ja vielä säiliö paikalla mutta ei niiden mulla tarvinnu toimia :D
Kirjoitettu

noinhan se menee  m/

jos jotain ihme hilavitkuttimia autosta löytyy,vaikka ne eivät olis pakollisia,niiden on toimittava  :-\

Kirjoitettu

Maahantuoja on mullekin ne pesurit asentanu hienosti keulalle vaan ei ne oo ainakaan mun aikana koskaan toiminu, mutta ei oo katsarit niistä ollu kiinnostuneitakaan.

Kirjoitettu

Siis sehän on tullut todettua jo useasti ja monessa eri asiassa, että pohjosessa ja pohojammaalla lienee Suomen parhaimmat ympärivuotiset kelit ja sokeimmat/välinpitämättömimmät katsurit kun täällä ruuhka-Suomessa.

m/  tai  m- miten tuonkin kukin ottaa.

• 1 year later...
Kirjoitettu

Minkäs väristä piuhaa pitkin pesurille tulee virta? Omassa Camarontissa on tossa pyyhkijänmoottorin vieressä nippusiteillä kiinni kovin jälkiasennetun näkönen pesurin pumppu, mutta ongelma on se että siitä lähtee kaks johtoa jotka ei oo missään kiinni. Edellisessä(ensimmäisessä minun aikana) katsastuksessa katsuri anto mennä läpi korjauskehoituksella, mutta uudestaa en kokeile. Tänään yritin virtakynällä kokeilla tuleeko johonkin niistä pyyhkijänmoottorille menevistä kun laittaa pesurin päälle, mutta ei löytynyt.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...