Potakka Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2007 Onko kukaan laittanut edelbrockin 2,5"/3" y-putkea kiinni Flowtech -pakosarjoihin? Eli käykö ns. heittämällä vai vaatiiko jotain muutoksia? Terveisin, P
zimis Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 onko kukaan laittanu kyseisellä kokoonpanolla putkistoa.pitäs tilata y-putki flowtech sarjoihin ja löytää sopivat osat.auto on 86 trans am ja madallettu eli mikä y-putki sinne olis sopiva
rokzetä Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 tilaa ihmeessä flowtechin oma.edelissä laipat 2-pulttiset,muuteski erilainen. ...huonostivirtaavan näkönen.
Chonder Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2008 Mulla on flowtechin sarjat + y-putki, hyvin sopi paikalleen. täällä mun projekti topikissa on kuvia ym... http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=16074.0
Chonder Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2008 onko kukaan laittanu kyseisellä kokoonpanolla putkistoa.pitäs tilata y-putki flowtech sarjoihin ja löytää sopivat osat.auto on 86 trans am ja madallettu eli mikä y-putki sinne olis sopiva toi mun flowtechin y-putki 2,5 tuumanen muistaakseni ei tule juurikaan vakiota matalemmalle, eli sopii madallettuun hyvin. Edelin 3" väliputki vain rokottaa maavaraa jonkin verran
KKOSKINEN Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Jotain 3 milliä verrattuna 2,75 putkeen. Ei käytännössä mitään väliä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään