Timo Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kuuluu olevan pitkät toimitusajat tällä hetkellä AFR kansilla. Mutta mikä liike välittäisi nopeiten. Vai tilatakko suoraan netistä ? JEG's voisi olla yksi vaihtoehto. Onko kukaan tilannu netissä JEG'siltä, toimiiko ? Onko nopea ?
Mopo305 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Jos ei oo kansia,mitä toimittaa,niin se nopeus loppuu aikas pian.
-vellu Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2007 Onko kukaan tilannu netissä JEG'siltä, toimiiko ? Onko nopea ? JEG'sistä ei ole pahaa sanottavaa. Olen pari kertaa tänäkin vuonna tilannut, toimitusosoite tosin on ollut USA:ssa. Niin ja mun AFR:t tuli RP:n kautta noin kolmessa kuukaudessa...
Timo Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2007 Tilasin AFR kannet netistä ja 26 päivää tilauksesta kannet on kotona !!! (tänään tuli)
Soppa Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2007 Älyttömän nopea toimitus Mulla meni jotain 5kk..
Mopo305 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2007 Tilasin AFR kannet netistä ja 26 päivää tilauksesta kannet on kotona !!! (tänään tuli) Oliko Eliminaattorit vai tav.
Timo Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2007 Oliko Eliminaattorit vai tav. Uusinta uutta eli Eliminaattorit
zodiack Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2007 Tilasin AFR kannet netistä ja 26 päivää tilauksesta kannet on kotona !!! (tänään tuli) mitäs tuli kustantamaan?
Timo Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2007 mitäs tuli kustantamaan? Parin viikon sisällä tiedän tarkalleen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään