Jump to content

MAF pesu?


Oiski

Recommended Posts

Kirjoitettu

Milläs tuota maffia kannattaisi ruiskutella? Jenkit käyttää Seafoamia, mikähän sen härmäläinen vastine on?

Kirjoitettu

Milläs tuota maffia kannattaisi ruiskutella? Jenkit käyttää Seafoamia, mikähän sen härmäläinen vastine on?

 

Oisko Fairy?

Kirjoitettu

Milläs tuota maffia kannattaisi ruiskutella? Jenkit käyttää Seafoamia, mikähän sen härmäläinen vastine on?

 

elektroniikan puhdistusaineella  ei missään nimessä millään öljy litkuilla.

 

elektroniikan puhdistusaineella kunnolla ja sehän haihtuu pois itsestään ettei tarvi hankailla millään.

Kirjoitettu

Seafoam

näyttäs sisältävän  pale oil (vaaleaa öljyä)  naphtha (naftaa)  IPA (isopropyyli alkoholia)  carbon dioxide (hiilidioksiidia)    :o

Kirjoitettu

CRC markkinoi spraypullossa sopivaa litkua nimellä Mass Air Flow sensor cleaner. Suomessa mistä tahansa varaosaliikkeestä, jopa huolto-asemilta. Koivunen toimittaa ja hintaa pullolle n.5 €. Haihtuu pois eikä tarvi tosiaan hinkata (rikkoa) mitään. :)

Kirjoitettu

CRC markkinoi spraypullossa sopivaa litkua nimellä Mass Air Flow sensor cleaner. Suomessa mistä tahansa varaosaliikkeestä, jopa huolto-asemilta. Koivunen toimittaa ja hintaa pullolle n.5 €. Haihtuu pois eikä tarvi tosiaan hinkata (rikkoa) mitään. :)

 

Tuota siis ostelemaan ruiskuttelemaan menee ma, tänks  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...