Oiski Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Milläs tuota maffia kannattaisi ruiskutella? Jenkit käyttää Seafoamia, mikähän sen härmäläinen vastine on?
Nova Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Milläs tuota maffia kannattaisi ruiskutella? Jenkit käyttää Seafoamia, mikähän sen härmäläinen vastine on? Oisko Fairy?
Oiski Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Eeeei http://www.seafoamsales.com/deepCreepTech.htm CRC?
Nova Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Eeeei http://www.seafoamsales.com/deepCreepTech.htm CRC? Tuskin se fairy sitä rikkoisi? Taitaa tuon kuvauksen perusteella olla CRC:n penetraatio öljy. Eikös CRC ole tuomerkki niinkuin tuo SeaFoam...
LOB Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Milläs tuota maffia kannattaisi ruiskutella? Jenkit käyttää Seafoamia, mikähän sen härmäläinen vastine on? elektroniikan puhdistusaineella ei missään nimessä millään öljy litkuilla. elektroniikan puhdistusaineella kunnolla ja sehän haihtuu pois itsestään ettei tarvi hankailla millään.
Chevy Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 kyl fairy käy melkein mihin vaan,muttei auton pesuun
Chevy Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Seafoam näyttäs sisältävän pale oil (vaaleaa öljyä) naphtha (naftaa) IPA (isopropyyli alkoholia) carbon dioxide (hiilidioksiidia)
carita Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 CRC markkinoi spraypullossa sopivaa litkua nimellä Mass Air Flow sensor cleaner. Suomessa mistä tahansa varaosaliikkeestä, jopa huolto-asemilta. Koivunen toimittaa ja hintaa pullolle n.5 €. Haihtuu pois eikä tarvi tosiaan hinkata (rikkoa) mitään.
Oiski Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 CRC markkinoi spraypullossa sopivaa litkua nimellä Mass Air Flow sensor cleaner. Suomessa mistä tahansa varaosaliikkeestä, jopa huolto-asemilta. Koivunen toimittaa ja hintaa pullolle n.5 €. Haihtuu pois eikä tarvi tosiaan hinkata (rikkoa) mitään. Tuota siis ostelemaan ruiskuttelemaan menee ma, tänks
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään