Soppa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Minkä kokonen dampperi tollasessa strokerkoneessa pitäisi olla vai onko väliä?
selli Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Mulla on erikseen 400 dampperi.En kyllä muista tuumina mitä se on mutta erikseen sellainen se on.
Guest Jukka Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Mulla on erikseen 400 dampperi.En kyllä muista tuumina mitä se on mutta erikseen sellainen se on. Tuohan riippuu siitä onko internal vai external balance akseli. Tämänhän te kaikki jo tiedätte
Soppa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Mulla on sisäisesti painotettu akseli. Käykö siis 350:n orggisdampperi?
Guest Jukka Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Mulla on sisäisesti painotettu akseli. Käykö siis 350:n orggisdampperi? Käsittääkseni käy
selli Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Ja mulla on nimenomaan tuo external malli.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään