Jump to content

Manuaali koneisto seiskasataseen

Recommended Posts

Kirjoitettu

elikkäs mitäs tollanen muutos kustantaa?

vai pitäskö vaan laittaa nää perusparannukset... ::)

Kirjoitettu

elikkäs mitäs tollanen muutos kustantaa?

vai pitäskö vaan laittaa nää perusparannukset... ::)

Tarkkaa summaa en muista, mutta oli aika halpa verrattuna koko laatikon remppaan. Soittele ja kysele vaikka Päiviseltä Hämeenlinnasta. Päivinen ei itse suositellut mullekaan manuaalikoneistoa, vaan oli ehdottomasti nykyisen "viritellyn" automaatin kannalla. Saahan sitä nykyiselläkin ihan riittävästi keppiä heiluttaa...  m/

Kirjoitettu

Muistaakseni pari vuotta sitten nuo manuaalikoneistot oli siinä 300 euron huiteilla, eli ei paha jos sellasen haluaa.

Kirjoitettu

Mä ainaki haluan!

Laita Markus sellanen, että D:llä loota on normaali automaatti, ja sitten pakkovaihteilla se toimii manuaalisesti.

Ihan pakkohankinta mulla sitten kun toi laatikko poikii...  \m/

Kirjoitettu

Laita Markus sellanen, että D:llä loota on normaali automaatti, ja sitten pakkovaihteilla se toimii manuaalisesti.

Lucky bastards! Tohon sähkölootaan ei tuollasta saa  :'(

Kirjoitettu

Ei ollu summitilla seiskasataseen moista m-

Summit ei myykkään ihan  kaikkia hipo-merkkejä. Esim. TransGolla on ainakin seiskasataseen tommonen. Ja oli jollain muullakin, en muista minkä merkkinen oli...

Kirjoitettu

Mä ainaki haluan!

Ihan pakkohankinta mulla sitten kun toi laatikko poikii...  \m/

Tjaa... pitänee harkita, syksyllä vasta remppa edessä, koittaa ny selviytyy ton halvaantuneen lootan kans tää kesä,

tossa ku menin tänään tallille käymään ni tein yhden rivakkaan ohituksen ja ku vaihto kolmosta silmään... tai siis koitti, ni ihan samanlailla kävi ku olis manuaali vaihteisella missannu vaihteen... ::)

Kirjoitettu

Heh, saapa nähä onko mulla jo sellanen "puolitomaattiloota" tallissa, huomena ajattelin alkaa värkkäilee sitä paikalleen  ;D Muistaakseni tuo Bowtie Overdrivesin loota sisälsi just sellasen koneiston missä D:llä normi automaatti ja 1-3 vaihteilla vaihdellaan ihan itee....  ;)

Kirjoitettu

Tollanen ois kyllä aivan ihanteellinen. Pitääpä tollanen laitella seuraavan kerran ku on tarve avata laatikkoa.

Kirjoitettu

no ei o juu pahan hintanen m/, tollanen tarttee laittaa! \m/

Kirjoitettu

Näissä laitteissa on vaan se hauska puoli, että jos osa on helposti asennettava ja pieni niin se maksaa miljoonan ja sitten kun se on halpa ja vaikka isokin niin se taatusti vaatii miljoona tuntia aikaa ku sellasen asentaaa..  ;D

Kirjoitettu

Eikös jossakin shiftkitissäkin tullu mukana ominaisuus jossa 1-2-3 on manuaaleja. Ainakin Summitilla moisen muistan nähneeni kun kitin meinasin tilata.

Kirjoitettu

Toi manukoneisto ja räikkä seiskasataseen on kyllä hiton hieno etenkin jos aski on trimmattu vihaiseksi ja voimaa löytyy. Koneistoja löytyy muutamalta eri valmistajalta ja hinta ei ole paha. Asennus kannattaa jättää päivisen hommiksi jos et tiedä tarkalleen mitä olet tekemässä. Kun ostat roippeita niin mieti haluatko käänteisen kaavion vai normaalin ja käänteinen tarkoittaa sitä että isompaa lyödään sisään vetämällä shifteristä alaspäin. Käänteinen on ainakin mun mielestä fiksumpi ja ainoa oikea.

Kirjoitettu

Juu aski tehdään syksyllä kokonaan uusiksi+ laitetaan manuaalikoneisto tai toi transgon 700-2&3 kitti ja kestämään lisääntyneet villit hevoset  \m/ , ite en tee, koska olis eka laatikko remontti minkä tekisin, ni ei viitti jos menee vituiks, ekana laatikkoharjotusremonttina vois tehdä jonku helpon, vaikka ton jätteen 400:sen ::)...

kyllä kait se toi käänteinen kaavio on järkevämpi, jos ton täysin manuaaliseks tehdään.

Kirjoitettu

se on sitte esp-transmissions,tulee sellanen kun haluaa,kohtuuhintaan!ja on melkein yhtä lähellä.tules ajamaan mun laatikolla,,,

Kirjoitettu

Heh, saapa nähä onko mulla jo sellanen "puolitomaattiloota" tallissa, huomena ajattelin alkaa värkkäilee sitä paikalleen  ;D Muistaakseni tuo Bowtie Overdrivesin loota sisälsi just sellasen koneiston missä D:llä normi automaatti ja 1-3 vaihteilla vaihdellaan ihan itee....  ;)

Kannattaa lukea valmistajan käyttöohjeet!! Jos koneessa on isoa voimaa niin keppi loikkariasennossa ei saa koskaan kengittää jos haluaa että loota pysyy kunnossa!! Esim. TransCo:n ohjeissa mainitaan että keppiä ei saa koskaan laittaa loikkariasentoon alle sadan vauhdissa kun kiihdyttelee!!

Toi TransCo:n full race automatic kitti on paras mitä tällä hetkellä löytyy. Sillä saa lootan vaihtamaan ylös ja alas kepistä välittömästi mutta silti pystyy ajamaan myös automaatilla!!

Kirjoitettu

gta:han laitettiin talvella tuollainen manuaalikoneisto,katotaan nyt kuinka se potkii, auton saa varmaan ajoon juhannukselta.

Kirjoitettu

näin myös sellasein hurstin? kepin.. siinä oli normi vaihteet..n:n kohdalla lovi ja sieltä sivuun ja manuaali puoli siellä  ::)

• 1 year later...
Kirjoitettu

voikohan tolla bowtie overdrivesin manuaali/automaatti systeemillä ajaa 4 vaihteella kaasu pohjassa? täys manuaali koneistolla vissiin voi? tarttis hommata uus laatikko talvella.

Kirjoitettu

voikohan tolla bowtie overdrivesin manuaali/automaatti systeemillä ajaa 4 vaihteella kaasu pohjassa? täys manuaali koneistolla vissiin voi? tarttis hommata uus laatikko talvella.

Kyllä ainakin mun Bowtie Overdrivesin lootalla voi ajaa 4:lla lusikka pohjassa....  ;)

• 6 months later...
Kirjoitettu

minkälainen oikea ajotapa tollasella manuaali/automaatti laatikolla on?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...