Jump to content

Jarruletkun banjopultti

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olisiko kellään tarjota numeroina, millanen jarruletkun pultti tulee '89 Formulan PBR-takasatulaan?

Se ei ole ainakaan GMn yleisesti kuulemma käyttämä "M10x1.5x22.8mm 11mm hex".

US-partsiltakaan eivät osanneet sanoa  ???

Satula on uusi, jotta uusia kierteitä en lähtisi ekana tekemään.

Hjäpl...

Kirjoitettu

Mulla oli sama robleema, Us-Partsilla ei ollu sillonkaan mitään hajua asiasta, eikä tuntunu löytyvän mistään. Vetäsin sitten v*tutuksissani vanhoilla kiinni, vaikka olikin ihan hirveessä kunnossa.

Nyt jälkeenpäin olis tullu helpolla Racer's Placen kautta, sieltä mä sain C5 Veten banjopultit kans. Kysyppä sieltä, eiköhän ne tiedä...

Kirjoitettu

Kiitän, kyselempä sieltä kyseistä kiusankappaletta  m/

Ilmeisesti kaaran joku aiempi omistaja oli tehnyt tuskissaan myöskin saman väkisinkiristyksen, ei hyvä...

Jos tuohon mitat sattuu löytymään kyselemällä (pari matoa koukussa) niin ilmottelen toki tänne, ettei jokaisen tarvis erikseen kauaa etsiä/tutkia.

Kirjoitettu

Itte kävelin satula kädessä pulttikauppaan, ostin sopivan pultin, porasin varteen läpireijän sekä päästä reijän sen verta syvälle että sai jarrunesteelle kanavan, ja hioin tuosta läpireijän kohdalta pulttia hieman ohuemmaksi, että neste pääsee kanavaan. Helppoa eikö totta! On mulla niitä tuossa 4kpl ylimääräisinä, mutta säästän ne myöhempää käyttöä varten

Kirjoitettu

Olipa RP:ssä niin kiireisiä että käskivät etsiä itse  ;D

Selailin sitten nettiä lisää ja löytyi C5-osanumerot joitten pitäisi käydä ainakin '99 Camaroon (voiko edes haaveilla että menisivät 10 vuotta nuorempaan birdiin?):

GM part # 22163795- banjo bolts

Gm part # 10139097- banjo bolt copper washers

Hyvin todennäköistä on että sopiva kierre on 10mm x 1.0

Uskaltaisiko tuollaiset pistää tilaukseen?

Kirjoitettu

C5-pultit menee kyllä LS1-satuloihin, mutta ainakaan LT1-satuloitten pultit ei menny C5-satuloihin, joten sinuna en turhaan tilais noita C5-pultteja!

Kirjoitettu

Jaa, viittasit C5 ihan omana pointtinaan  :)

Olisiko ne C4/LT1 osanumerot sitten etsittävä jostain...

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Lopultakin tuli laiteltua osat paikalleen, GM:n osanumero 10286122 on passeli banjo  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...