MJay Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Olisiko kellään tarjota numeroina, millanen jarruletkun pultti tulee '89 Formulan PBR-takasatulaan? Se ei ole ainakaan GMn yleisesti kuulemma käyttämä "M10x1.5x22.8mm 11mm hex". US-partsiltakaan eivät osanneet sanoa Satula on uusi, jotta uusia kierteitä en lähtisi ekana tekemään. Hjäpl...
Z-mo Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Mulla oli sama robleema, Us-Partsilla ei ollu sillonkaan mitään hajua asiasta, eikä tuntunu löytyvän mistään. Vetäsin sitten v*tutuksissani vanhoilla kiinni, vaikka olikin ihan hirveessä kunnossa. Nyt jälkeenpäin olis tullu helpolla Racer's Placen kautta, sieltä mä sain C5 Veten banjopultit kans. Kysyppä sieltä, eiköhän ne tiedä...
MJay Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2007 Kiitän, kyselempä sieltä kyseistä kiusankappaletta Ilmeisesti kaaran joku aiempi omistaja oli tehnyt tuskissaan myöskin saman väkisinkiristyksen, ei hyvä... Jos tuohon mitat sattuu löytymään kyselemällä (pari matoa koukussa) niin ilmottelen toki tänne, ettei jokaisen tarvis erikseen kauaa etsiä/tutkia.
Guest Jukka Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Itte kävelin satula kädessä pulttikauppaan, ostin sopivan pultin, porasin varteen läpireijän sekä päästä reijän sen verta syvälle että sai jarrunesteelle kanavan, ja hioin tuosta läpireijän kohdalta pulttia hieman ohuemmaksi, että neste pääsee kanavaan. Helppoa eikö totta! On mulla niitä tuossa 4kpl ylimääräisinä, mutta säästän ne myöhempää käyttöä varten
MJay Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Olipa RP:ssä niin kiireisiä että käskivät etsiä itse Selailin sitten nettiä lisää ja löytyi C5-osanumerot joitten pitäisi käydä ainakin '99 Camaroon (voiko edes haaveilla että menisivät 10 vuotta nuorempaan birdiin?): GM part # 22163795- banjo bolts Gm part # 10139097- banjo bolt copper washers Hyvin todennäköistä on että sopiva kierre on 10mm x 1.0 Uskaltaisiko tuollaiset pistää tilaukseen?
Z-mo Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 C5-pultit menee kyllä LS1-satuloihin, mutta ainakaan LT1-satuloitten pultit ei menny C5-satuloihin, joten sinuna en turhaan tilais noita C5-pultteja!
MJay Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Jaa, viittasit C5 ihan omana pointtinaan Olisiko ne C4/LT1 osanumerot sitten etsittävä jostain...
MJay Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2007 Lopultakin tuli laiteltua osat paikalleen, GM:n osanumero 10286122 on passeli banjo
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään