sami Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2007 aattelinpa kysästä mitkä oes parraat tulpat vakio 350 tpi:iihin.... itte laitoin nippon densot kesti n. 2000tml ja yks tulppa pimeni ..... hyllyssä ois ac delcot r45ts. laitanko noi vai onko viel parempia
TexFinn Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2007 nippon Siina se ongelma. TPI:sta ei nyt itsella ole kokemusta, mutta ainakin Lx1-sarjaisissa toimii parhaiten juuri nuo Delcot. Tai NGK:t. Muiden kanssa on aika lailla niin ja nain...
Z-mo Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2007 Mä laittasin noi AC Delcot. En oo TPI-koneessa muita edes kokeillu, on toiminu ihan riittävän hyvin Delcot, niin miksi alkaa pelleilee muitten kanssa...
Chevy Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2007 Mä laittasin noi AC Delcot. just noi
Teac Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 ACCEL SHORTY HEADER SPARK PLUGS #576S. Hyvin on toimineet nuokin eikä pala tulpanjohdot ihan niin herkästi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään