Jump to content

tulppa kokemuksia


sami

Recommended Posts

Kirjoitettu

aattelinpa kysästä mitkä oes parraat tulpat vakio 350 tpi:iihin.... itte laitoin nippon densot kesti n. 2000tml ja yks tulppa pimeni  >:(..... hyllyssä ois ac delcot  r45ts.  laitanko noi vai onko viel parempia  ::)

Kirjoitettu

nippon

 

Siina se ongelma. ::) ;)  ;D

 

TPI:sta ei nyt itsella ole kokemusta, mutta ainakin Lx1-sarjaisissa toimii parhaiten juuri nuo Delcot. Tai NGK:t. Muiden kanssa on aika lailla niin ja nain...

Kirjoitettu

Mä laittasin noi AC Delcot. En oo TPI-koneessa muita edes kokeillu, on toiminu ihan riittävän hyvin Delcot, niin miksi alkaa pelleilee muitten kanssa...

Kirjoitettu

ACCEL SHORTY HEADER SPARK PLUGS #576S. Hyvin on toimineet nuokin eikä pala tulpanjohdot ihan niin herkästi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...