Jump to content

Mistä sähkö konehuoneessa?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Mistä kannattaa ottaa herätevirta flektin releelle, jotta se pyörisi vain silloin kun virta on päällä/auto käynnissä.

 

Olen tehnyt sellaisen putkenpätkä-anturiasennuksen ylävesiletkuun ja nyt flekti toimii muuten hyvin mutta useimmiten kun auton jättää parkkiin, se alkaa pyörittää flektiä. Välillä hyvinkin pitkään, helteellä varmaan jauhaa akun tyhjäksi  ???

 

Kirjoitettu

Kiitos, noista kytkiksistä on varmalla apua jatkossa kun auton kanssa ihmettelee.

Mutta, mutta: mistä se alkuperäinen flektinrele löytyy? Joku aiempi omistaja on kytkenyt flektin kytkimellä & erillisellä releellä suoraan akulta. Ei pysty ainakaan johtoja seuraamalla enää etsimään relettä... toivottavasti sitä ei sentään ole kokonaan poistettu!

 

Kirjoitettu

Auton merkkiä ja mallia tietämättä... Yleensä 3gen pitäis löytyä jarutehostimen vierestä.

Vesiletkussa olevalla anturilla käy siksi pitkään kun veden kierto loppuu ja lämmin nousee ylöspäin.

Kirjoitettu

Auton merkkiä ja mallia tietämättä... Yleensä 3gen pitäis löytyä jarutehostimen vierestä.

Vesiletkussa olevalla anturilla käy siksi pitkään kun veden kierto loppuu ja lämmin nousee ylöspäin.

 

Auton merkki ja malli pitäisi näkyä tuossa vasemmalla (?) mutta se on Pontiac Firebird Formula vm 1988

Kiitos kuitenkin, kaikki vihjeet on avuksi, luulisin.

Etsiskellään relettä huomenna, nyt saunaan!

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...