vesku Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2007 joo nyt sain camaron kannet itelleni takaisin ja niitä on laskettu 1mm orggis puristus on 9.5:1minkähän verran toi 1mm lasku nyt vaikuttaa ja nokka tuli 266/272 mutta jos lie viritys on onnistunu nii oon tyytyväinen joo ja asiasta toiseen webmaster@f-bodyfinland sivullekko ne uudet tiedot ja kuvat pitää lähettää vai minne?????
pantera Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2007 tossa laskuri, sen kun syottaa tiedot kenttiin niin selviaa http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
vesku Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2007 joo mitähän kaikkee toi haluaa ku mun englanti on aika heikkoo poraus ja isku ja yks kohta oli toi palotilan koko mitähän muuta?
pantera Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2007 Enter Bore/Stroke Designation Type 1 = Inches 2 = Millimeters Enter Cylinder Bore Size Porauksen halkaisija Enter Piston Stroke Length Iskun pituus Enter Head Gasket Bore Diameter kansitiivisteen porauksen halkaisija Enter Compressed Head Gasket Thickness tiivisteen paksuus Enter Combustion Chamber Volume In CCs palotilan koko Enter Piston Dome Volume In CCs Negative For Dished Pistons (Use '-') mannan"patin"tilavuus tai "montun" tilavuus Enter Piston Deck Clearance Negative If ABOVE Deck (Use '-') : mannan korkeus ylakuolokohdassa eli alle vai yli dekkitason
TransNAM Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2007 joo nyt sain camaron kannet itelleni takaisin ja niitä on laskettu 1mm orggis puristus on 9.5:1minkähän verran toi 1mm lasku nyt vaikuttaa ja nokka tuli 266/272 mutta jos lie viritys on onnistunu nii oon tyytyväinen joo ja asiasta toiseen webmaster@f-bodyfinland sivullekko ne uudet tiedot ja kuvat pitää lähettää vai minne????? Laskeskelin taannoin et 1mm tiputus nostaa puristukset noin 10:1 pintaan olettaen et lähtö kans on 9,5... Jenkeissä sitä ei koskaan tiedä jos ei itse mittaa. 305 syl. halkaisijalla 1mm on 7cm3. Palotila on n. 3/4 sylinterin halkaisijasta eli palotilassa 1mm tekee n. 5 cm3. Vakiona noin 700cm3:75cm3=9,4:1 1mm (5cm3) laskulla 695:70=9,9... eli ei sinänsä kovin dramaattinen muutos. Tämä siis noin-arvoina.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään