Jump to content

nokka akselin ajoitus

vesku

Recommended Posts

Kirjoitettu

joo laitoin tänään uden nokan paikoilleen266/272 ja merkit  0 kohtaan mutta sit mietin vielä ku on toi rulla jako pää eikä mulla ole aste levyä niin eihän se kyllä tuolla anna parasta tehoa ja siinä rulla jako pään lapuissa luki kyllä 3 vaihto ehtoo -4 tai 0 tai+4 mut mikä lie paras noista et sais ennakon paremmin kohdalleen sekä tehot parhaiten ulos jos en nyt jostain sais sitäastelevyä mutta kui sitäkään käytetään ei oo mitään hajua.

Kirjoitettu

Eiköhän se paras kohta tässä tapauksessa ole se 0 kohta.sitä parasta kohtaa kun ei oikein muuten saa selville kun kokeilemalla eri vaihtoehtoja dynossa.

Kirjoitettu

Nokan mukana tuli varmaan ns nokkakortti jossa lukee se suositeltu nokan ajoitus. Joko siihen tai sitten tuohon nollakohtaan jos ei oo muuta tietoa asiasta

Kirjoitettu

laita nolla kohilleen. sekään ei ole välttämäti täysin kohdillaan jos heittokellolla mittaat mutta on hyvä perusarvo kuten jo ylempänä mainittiin.

itse vaan huomasin kun viimeksi oman auton nokkaa ajoitin niin mulla oli myös jakopäässä noi -4 ja +4 asteen lovet eivät vaan todellisuudessa olleet sinne päinkään  kun kellon kans niitä sovittelin joten jouduin itse turvautumaan ns. offset kiiloihin että sain asteet kohilleen

• 1 year later...
Kirjoitettu

mulla on se nokkakortti hävinny mut tilaus lapussa lukee chevy sb h266-2 power max 266/272 tilaus nro on ollu cra 113931 en ees muista nostoja tarkkaan mut jotain 0.41 ja 0.42

Kirjoitettu

katoin tuolta cranen koti sivuilta tuolla tilaus numeron perusteella mut en oikein ymmärrä noita joka kohtaa vääntö alue oli kai 1600-5200rpm mut en tajunnu et onko ajoitus mikä vai kyselisikö heitto kelloo

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...