Z-mo Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Nyt alko rundimittari elämään ihan omaa elämäänsä. Ei laske ikinä alle 1250rpm vaikka olis tyhjäkäynnillä. Ja tyhjäkäynti ei todellakaan ole 1250rpm... Toimii muutenkin muutaman sekunnin viiveellä ja takkuillen. Ottaako se maihin jostakin vai mikä sitä riivaa? Veemäinen vika...
Ilku Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2004 Mulla mittari sekoili, kun autosta alkoi loppumaan virta. Laturista meni muutaman päivän päästä tästä diodisilta.
Z-mo Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2004 Nyt on rundimittari sekoillut jo viikon päivät eikä virta ole vielä ainakaan loppunu. Ehkä se sit porinreissulla sopivasti loppuu... Mun talvikikottimesta kun loppui virta, niin siinä meni koko mittaristo mykäksi, siitä tiesi että auto pysyy käynnissä sen jälkeen noin 2 minuuttia. Ja mulla kenkkuilee pelkkä rundimittari, kaikki muut toimii ok. Ei kellään ole antaa hyviä vihjeitä mikä siinä mättää?
Oiski Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2004 Mulla oli samanlainen vika tossa viime kesänä. Kiekkamittari tyhmäili silleen et tasakaasullaki saatto olla yli 4000 kiekkaa mittarin mukaan vaik oikeesti jotai 2000. Kyseinen vika sittemmin katos yhtä kummallisesti ku alkokin
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2004 Mulla sekoili rundikello kans viimekesänä irokissa.Se jäi näyttää kiekkoja silloinkin kun olin sammuttanut auton.Laski kyllä nollaan kun koputteli lasia.Ongelma katos kun hain uuden mittarin romikselta.En tutkinut sen kummemmin mikä oli vikana.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään