Jump to content

Rundimittari sekoilee

Z-mo

Recommended Posts

Kirjoitettu

Nyt alko rundimittari elämään ihan omaa elämäänsä. Ei laske ikinä alle 1250rpm vaikka olis tyhjäkäynnillä. Ja tyhjäkäynti ei todellakaan ole 1250rpm... Toimii muutenkin muutaman sekunnin viiveellä ja takkuillen. Ottaako se maihin jostakin vai mikä sitä riivaa? Veemäinen vika...

Kirjoitettu

Mulla mittari sekoili, kun autosta alkoi loppumaan virta. Laturista meni muutaman päivän päästä tästä diodisilta.

Kirjoitettu

Nyt on rundimittari sekoillut jo viikon päivät eikä virta ole vielä ainakaan loppunu. Ehkä se sit porinreissulla sopivasti loppuu... :P

Mun talvikikottimesta kun loppui virta, niin siinä meni koko mittaristo mykäksi, siitä tiesi että auto pysyy käynnissä sen jälkeen noin 2 minuuttia.

Ja mulla kenkkuilee pelkkä rundimittari, kaikki muut toimii ok. Ei kellään ole antaa hyviä vihjeitä mikä siinä mättää?

Kirjoitettu

Mulla oli samanlainen vika tossa viime kesänä. Kiekkamittari tyhmäili silleen et tasakaasullaki saatto olla yli 4000 kiekkaa mittarin mukaan vaik oikeesti jotai 2000. Kyseinen vika sittemmin katos yhtä kummallisesti ku alkokin ::)

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Mulla sekoili rundikello kans viimekesänä irokissa.Se jäi näyttää kiekkoja silloinkin kun olin sammuttanut auton.Laski kyllä nollaan kun koputteli lasia.Ongelma katos kun hain uuden mittarin romikselta.En tutkinut sen kummemmin mikä oli vikana.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...