vesku Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2007 joo onkos kukaan ottanu kuvia koneestaan ennen purkua ku mie oon pähkäilly noitten laturin ja ohjaustehostimien kiinnikkeitten kanssa et mikä mihinkin ilmastointi jäi poiset sen kiinnikkeitä ei tarvii keulasta katsottuna laturi vasemmalla
kimmoli Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2007 Varmaan jo vanha aihe, mutta tässä on yksi huono kuva. Kimmo
vesku Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2007 tarviis vähän peremman kuvan et laitanko ilmastoinnin kompuran rautoja kiinni kanssa vaikka sitä ei tuu
KKOSKINEN Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2007 En nyt oo ihan varma mitä haet, mutta katso nettiauto rekno NGS-16. Siellä on kuva mun moottoririlasta. Tossa tyypissä kompuran jalka pitää jättää koska siihen tulee tehostimen pumppu kiinni. Sahasin vannesahalla vaan liiat pois.
kimmoli Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 Muistaakseni ilmastoinnin ja tehostajan takimmainen kiinnitysrauta on yhteinen. Jotain rälläköintiä minäkin tein. Otan sulle pari parempaa kuvaa, kun pääsen tallille.
kimmoli Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Tässä on alkuperäinen kiinnikehässäkkä
kimmoli Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Ja tässä on sitten muutettu. Varmaan muitakin tapoja siivota ylimääräiset, mutta minä tein näin. Alla takana oleva rauta, joka ei näy kuvassa, on aivan alkuperäinen. Itse tehty rauta on tehty rälläkällä illmastoinnin raudasta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään