Jump to content

Delteq-kokemuksia?


Nupa

Recommended Posts

Kirjoitettu

...kaivataan.

 

Kuis kauan vellulla on ollu tuo kiinni ja paljon kilsoja on kertyny? Sulla taitaa olla toiminu moitteetta koko ajan?

 

Setillä tais olla huonot kokemukset tästä (olikos D ostettu käytettynä?), ei tainnu toimia yhtään?

 

Onkos muilla kokemuksia, kestääkö kilsoja, onko hintansa arvonen hankinta?

 

Omia kokemuksia tai asiaankuuluvia linkkejä, ei niitänäitä jaaritteluja kiitos  :)

Kirjoitettu

...kaivataan.

 

Kuis kauan vellulla on ollu tuo kiinni ja paljon kilsoja on kertyny? Sulla taitaa olla toiminu moitteetta koko ajan?

 

Setillä tais olla huonot kokemukset tästä (olikos D ostettu käytettynä?), ei tainnu toimia yhtään?

 

Onkos muilla kokemuksia, kestääkö kilsoja, onko hintansa arvonen hankinta?

 

Omia kokemuksia tai asiaankuuluvia linkkejä, ei niitänäitä jaaritteluja kiitos  :)

 

silti niitä näitä  ;D

 

MSD Billet opti on niin tiivis ett unohda deltec  aevan turhaan deltekkiä... 

ja MSD tä saa 93/94 malliseenkin vented versiota..

Kirjoitettu

Ja LT1techin palsta on luettu, siellähän Alexilla tuo ei toiminu yhtään.

Kirjoitettu

Mulla se toiminut kaksi kesää ilman ongelmia.

Setillä ei saatu edes käyntiin, tosin oli käytetty sarja jonka toimintaa ei ole vielä tarkastettu (johdot jo mittasin ja ovat ok, muut osat testaan kun saan omani taas tulille).

 

Pääsääntöisesti Delteqiin ollaan tyytyväisiä, tosin on niitä tyytymättömiäkin, kuten aina. Myös MSD:n ja Accelin uutta optia on haukuttu eikä kukaan halua nyt ostaa niitä niitten ongelmien takia. Suuri osa vannoo pyhästi GM orkkiksen puolesta... Mielipiteitä siis on.

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...