Jump to content

SOS 5.7 tpi kiehuu


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

tai ainakin melkein. mittariston lämpömittari lirui hissukseen 110 celsiukseen. Sammutin auton, ei hurinaa. Flekti kuollut. Auto hinaamalla kotiin. Kurkistin konepellin alle ja onneksi kaikki paikat "kuivana" eli ei puurot ja vellit sekaisin. Syylari on juuri viime viikonloppuna vaihdettu uuteen. Flektin lämpöanturina toimii syylarin kennojen välistä pujotettu kinkunpaistomittarin näköinen kuparisauva, jossa kaksi apico-maattopiuhaa. Eli ilmeisesti jonkinlainen vastus itse sauvassa. Kytkin maat yhteen ja sytytysvirralla flekti puhalsi koko ajan. 10 min. myöhemmin flekti kuoli täysin. Olisiko kellään arvausta/tietoa, onko flektin moottori tullut tiensä päähän vai voisiko kysessä olla vain flektin rele joka ei tykännyt 12 voltin suorakytkennästä???  ??? ??? ??? Apuva, auto menossa myyntiin ensi viikolla.

Kirjoitettu

Flektin moottori, rele tai sulake menny. Tai sit maavaiva. Koita toimiiko flekti kun annat sille suoraan virtaa

Kirjoitettu

Anturi ja rele kuollut samaan aikaan. Uudet osat johtoinen haettu  :) huomenna kasaan. jee... \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...