carita Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2007 tai ainakin melkein. mittariston lämpömittari lirui hissukseen 110 celsiukseen. Sammutin auton, ei hurinaa. Flekti kuollut. Auto hinaamalla kotiin. Kurkistin konepellin alle ja onneksi kaikki paikat "kuivana" eli ei puurot ja vellit sekaisin. Syylari on juuri viime viikonloppuna vaihdettu uuteen. Flektin lämpöanturina toimii syylarin kennojen välistä pujotettu kinkunpaistomittarin näköinen kuparisauva, jossa kaksi apico-maattopiuhaa. Eli ilmeisesti jonkinlainen vastus itse sauvassa. Kytkin maat yhteen ja sytytysvirralla flekti puhalsi koko ajan. 10 min. myöhemmin flekti kuoli täysin. Olisiko kellään arvausta/tietoa, onko flektin moottori tullut tiensä päähän vai voisiko kysessä olla vain flektin rele joka ei tykännyt 12 voltin suorakytkennästä ??? Apuva, auto menossa myyntiin ensi viikolla.
Lady Firebird Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2007 Flektin moottori, rele tai sulake menny. Tai sit maavaiva. Koita toimiiko flekti kun annat sille suoraan virtaa
carita Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2007 Anturi ja rele kuollut samaan aikaan. Uudet osat johtoinen haettu huomenna kasaan. jee...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään