Jump to content

Outo ulina välillä kaasua painaessa

Recommended Posts

Kirjoitettu

Välillä kun kaasua painaa, kuuluu outoa ulinaa. Varsinkin pakittaessa, ei tarvii isoa kaasua. Ihan ku jotain jäis hihnan väliin, vai oisko itte hihna finaalissa?

Se niinku vingahtaa ei ulise jatkuvasti. Kuulemma hihna ois syytä vaihtaa tai ainakin hommata uus varalle. Uliseeko just se noin?

Kirjoitettu

Tsekkaa imuvuodot ensin!! Jos koneen kumityynyt on loppu niin kone heilahtaa aika tavalla ja joku letku saattaa vuotaa!

Kirjoitettu

Se outo ulina kuuluu takarenkaista...  :-P

No joo, tsekkaa vaikka hihnojen kunto ja kiristys.

Kirjoitettu

No joo, tsekkaa vaikka hihnojen kunto ja kiristys.

Mites se kiristetään?

Kirjoitettu

Serpentiinihihnan nimelläkö se meni? On meinaan suositeltu ostamaan uus - vaikkei viel hajoiskaan ni on ainakin uus mukana ku vanha hajoo....

Kirjoitettu

mulla kans kuuluupi semmonen vaimea ulina kun ihan hitusen painaa kaasua, ei remmi ainakaa... tuntus et just jotain alipaine vuotoo tai jotain kun vaan sais paikallistettua  ::)

Kirjoitettu

Mullaki kuuluu sellanen hiljanen ulina välillä ku painaa kaasua ja loppuu ku nostaa jalan kaasulta  ???

Kirjoitettu

Mullaki kuuluu sellanen hiljanen ulina välillä ku painaa kaasua ja loppuu ku nostaa jalan kaasulta  ???

hehehe... mihis lähdetään kuuntelee ääniä..  ;D

Kirjoitettu

Kuului kans sellainen kitinä jostain päin autoa. Kumma että se kitinä hävisi samaan aikaan kun ex läks meneen  m/

Kirjoitettu

Mitä oireita olis imuvuodossa?

huomaisit kyllä jos pitäis niin kovaa ääntä.. auton käynti pätkis ja seilais paljon m-

Kirjoitettu

huomaisit kyllä jos pitäis niin kovaa ääntä.. auton käynti pätkis ja seilais paljon m-

No kyllähän se käy aaltoilemalla ja kierrokset seilaa vähän tyhjäkäynnillä.

Kirjoitettu

No kyllähän se käy aaltoilemalla ja kierrokset seilaa vähän tyhjäkäynnillä.

mulla oli pahat ilmavuodot ennen remppaa... enkä kuullu niitä sisälle... vaikka oli orkkis pakosarjat ja auto oli hiljainen... sen huomas vaan siinä, että pätki eikä oikeen ottanut kierroksia niinku pitäis... millon se seilaa...koko aika? myös lämpimänä? kuin paljon?  tulkaa stadii sillä ni kuunnellaa autojen "ääniä"  m/

Kirjoitettu

mulla oli pahat ilmavuodot ennen remppaa... enkä kuullu niitä sisälle... vaikka oli orkkis pakosarjat ja auto oli hiljainen... sen huomas vaan siinä, että pätki eikä oikeen ottanut kierroksia niinku pitäis... millon se seilaa...koko aika? myös lämpimänä? kuin paljon?  tulkaa stadii sillä ni kuunnellaa autojen "ääniä"  m/

Tyhjäkäynnillä esim. liikennevaloissa. En muista lukemia millä välillä, täytyy tarkkailla huomenna ku lähtee ajellee. Ei varmaan pe pääse stadiin, Kangasalla on romumarkkinat ja pitäs mennä ettii jotain kivaa tohon autoon, jos sattus jotakin löytyy

Kirjoitettu

Tyhjäkäynnillä esim. liikennevaloissa. En muista lukemia millä välillä, täytyy tarkkailla huomenna ku lähtee ajellee. Ei varmaan pe pääse stadiin, Kangasalla on romumarkkinat ja pitäs mennä ettii jotain kivaa tohon autoon, jos sattus jotakin löytyy

IAC.

Kirjoitettu

IAC.

toi vois mulla olla vikana, joskus katoin ton nii se kara lähti irti. korkannu varmaan kierteet.

Kirjoitettu

Mulla kuulu kans sillon hyvinä aikoina huhtikuussa muutaman kymmenen kilsan ajan ulinaa ku paino kaasua tai ajo reippaammilla kierroksilla, eikä ollu mitään vikaa...  \m/ Sitte vasta ku se ulina muuttu geenimanipuloidun ampiaisen ääneksi niin SITTE oli syytä huoleen.. Noh, toivottavasti tässä ens viikon alusta saa taas kuunnella sitä ulinaa...  ;D 8)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Vaihettiin remmi reilu viikko sitten, mutta pakittaessa kun antaa kaasua kuuluu tota ulinaa/kitinää ja pari kertaa on vingahtanu eteenpäinkin kaasua painettaessa. Kuulemma remmi ei ollu kokonaan asettunu joltain kohdalta mutta asettuu kyllä.

Vertailun vuoksi, mun -85 1.1 Fiesta pitää samanlaista vinkunaa talvella kone kylmänä.

Kirjoitettu

Vaihettiin remmi reilu viikko sitten, mutta pakittaessa kun antaa kaasua kuuluu tota ulinaa/kitinää ja pari kertaa on vingahtanu eteenpäinkin kaasua painettaessa. Kuulemma remmi ei ollu kokonaan asettunu joltain kohdalta mutta asettuu kyllä.

Vertailun vuoksi, mun -85 1.1 Fiesta pitää samanlaista vinkunaa talvella kone kylmänä.

kuinkas startin asento onko säädetty se vinkuu pakilla jos välys aavistúksen liian vähän. ottaa vetolevy starttiin

Kirjoitettu

Startti säädettiin melkein ohjeiden antaman mittojen ylärajoille vetolevystä ja hammaskosketus juuri oikeaksi mitä ohjeet kertoi.

Vaihdoin sen meinaan itse kun vanha startti sanoi työsopimuksen kuumana irti.

Ps. pyörittää muuten pikkasen erilailla tommonen tehostartti verrattuna orginaaliin.

Kirjoitettu

Välillä kun kaasua painaa, kuuluu outoa ulinaa. Varsinkin pakittaessa, ei tarvii isoa kaasua. Ihan ku jotain jäis hihnan väliin, vai oisko itte hihna finaalissa?

Se niinku vingahtaa ei ulise jatkuvasti. Kuulemma hihna ois syytä vaihtaa tai ainakin hommata uus varalle. Uliseeko just se noin?

Hei Sulla on f-body  se kuuluu asiaan että vähän vingahtaa  välillä

Ootko tarkastanu paljon lähtee koneesta tehoja irti.  heh...heh....

joo mulla on /oli samanlaista oiretta ,mutta se tuli tien päällä kun kiihdytti jostain 60 km /h  ylöspäin rivakasti.

en saanut selville mikä se oli mutta päilen imuvuotoa.rassasin letkuja ja se loppu.

Kirjoitettu

Startti säädettiin melkein ohjeiden antaman mittojen ylärajoille vetolevystä ja hammaskosketus juuri oikeaksi mitä ohjeet kertoi.

Vaihdoin sen meinaan itse kun vanha startti sanoi työsopimuksen kuumana irti.

Siinähän se tuli  :)

Ps. pyörittää muuten pikkasen erilailla tommonen tehostartti verrattuna orginaaliin.

..ja lähtee nyt aina käyntiin  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...