Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Jotkut kyseli kotkakuviollisia tarroja.Malli on sama kuin 91 vuosimallissa.Kertokaa minkävärisenä haluaisitte tarrat.Värejä on aikaslailla paljon tarjolla.Tarrat toimii samalla systeemillä kuin f-body tarratkin.Hinta olis jossakin 2€ kpl tai oman tunnon mukaan.
Shadowcast Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Minkä kokosista tarroista on kyse?
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Aina 160 cm leveisiin.Itse otan tolpiin normaalin kokoiset olisko siipien kärkiväli jossakin 12cm paikkeilla.Mitaan vanhan ja otan orkkis koon.Konepeltiin jotain 80-110cm mittaan huomenna.
Guest Redcat Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Ei satu olemaan mallikuvia mahdollista laittaa näkyviin?
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2004 http://www.decaldriveway.com/shop/productPics/pon003.jpg Tosta löytyy malli mitä tarrat ovat,mutta kotka ei puhalla "tulta".Ja kotka tais katsoa vasemmalle.
M Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2004 Tampereella Mainoshietala Oy nimisestä firmasta kannattaa myös kysellä tarroja. Tekevät tarrat 3M:n säänkestävästä tarrasta, värejä on lukuisia. Ovat sellaiset leikatut eli kuvio tulee siirtoarkilla. Ei siis silkkipainettuja. Itse teetin siellä alkuperäistä vastaavat 3 kpl n. 8x10 cm kotkaa ja 3 Trans Am tekstiä, maksoivat kokonaista 12 eur. Pystyvät tekemään myös monivärisinä ja isoina. www.mainostemppuja.com (kysy Veskua)
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2004 Olihanse minun auto.Mulla on vielä yksi hopeinenkotka konepeltiin ja tarvittaissa saan lisää.
Mika Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Asiasta kolmanteen mistä saisin hommattua T/A:n "TRANS AM" ja pienet (valkoiset) kotka tarrat autoon...? Siis kotkat tulisivat tolppiin ja etupäähän.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Asiasta kolmanteen mistä saisin hommattua T/A:n "TRANS AM" ja pienet (valkoiset) kotka tarrat autoon...? Siis kotkat tulisivat tolppiin ja etupäähän. Mene mallien kanssa mainostoimistoon , niin eivätköhän ne pysty tekemään. Maksavat joitain kymppejä jos teetät kunnollisesta tarrasta.Puhelinluettelo käteen ja soittoja....
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Dark Firebird. Paljonko se kotka maksais - ehkä mulle sopisi myös kultainen kotka punaiseen autoon, kun on noi kultaiset GTA vanteet. Tarrantekijä laittoi minulle uuden tarran keskiviikkona , kun se entinen meni pieleen asennuksen suhteen.Jouduin pulittamaan kotkasta+asennuksesta 40€.
elkei Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Minä laitoin tuollasen kaksivärisen tarran keulaan ja kylkiin. Ei näy kyllä hirveen hyvin tuosta kuvasta, mutta se on kulta/musta. Hintaa tarralle tuli 5e ja asennus onnistui kotikonstein kohtuu hyvin. http://www.f-bodyfinland.com/yabbse/index.php?board=10;action=display;threadid=959;start=45
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Joo tarkennan "40" tarraa .Se oli konepeltiin iso kotka.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Selvitän onko mahdollista ,että kaveri lähettää postitse teille tarroja.Ilmoitan huomenna jos onnistuu.
tomipoika Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2006 mulle kolme pientä paljon ne oli vai saiko niitä? vois pistää yksityis viestin ku kuitenka muista sitte
TexFinn Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2006 mulle kolme pientä paljon ne oli vai saiko niitä? vois pistää yksityis viestin ku kuitenka muista sitte Kai muuten huomasit, etta tama threadi on pauttiarallaa kaksi vuotta vanha?
maka Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2006 Olihanse minun auto.Mulla on vielä yksi hopeinenkotka konepeltiin ja tarvittaissa saan lisää. mites iso tuo on ja laitatko kuvaa vois kiinnostaa?onkos se edes myynnissä :-[just huomasin että täähän on kaks vuotta vanha turina,vieläkö tarra löytyy
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään