mieta Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2007 Hillitön pulputus paisuntasäiliössä kun koneen sammuttaa. Onko tuo normaalia vai pitäisikö olla huolissaan kannentiivisteistä? Autotohtorillahan ne jotenkin tarkistaa onko pakokaasuja päässyt jäähdytinnesteen sekaan, pytyykö tuota itse testaamaan millään?
Jake Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2007 mitä lämpömittari näyttää kun pulputtaa? voi olla myös vaihtokunnossa oleva syylärin korkki. jos nämä kunnossa niin sitten kannenetiiviste/et.
mieta Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2007 Normaalia lämpötilaa näyttää, 200 oisko ollu, nyt kun hieman muistelen niin kaverin piilofarkkuhan teki tota samaa kun syylärinkorkki oli tullut tiensä päähän. No vaihetaan toisesta testiksi ja katotaan sitten. Kiitoksia vaan neuvoista, ite tuota paniikissa muistanukkaan.
mieta Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Jahans, lisää oireita, lienee pakostikkin kansipahvivika. Kun lämmöt nousee normaaliksi heittää koodit 13 ja 24 ja kohta sammuu ja rupeaa pulputtamaan säiliössä.
68corvette Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Pulputtaako käydessäkin jos on korkki irti ja antaa kaasua?
mieta Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Pulputtaa paisuntasäiliössä kun kerää tarpeeksi painetta ylävesiletkuun. Jos syylärin korkki auki viskoo vettä kyllä pihalle lahjakkaasti kierroksilla.
joni82 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2007 Hmm..mullakkii teki samaa paisuntasäiliöss ja lämmöt nous kattoon, vähä tutkailin asiaa.. nii mulla ainaskin toi vesipumppu myös vuoti. Kun vaihto pumpun niin loppu oireet..
5,7 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2007 Normaalia lämpötilaa näyttää, 200 oisko ollu, nyt kun hieman muistelen niin kaverin piilofarkkuhan teki tota samaa kun syylärinkorkki oli tullut tiensä päähän. No vaihetaan toisesta testiksi ja katotaan sitten. Kiitoksia vaan neuvoista, ite tuota paniikissa muistanukkaan. mulla nousee 220 niin jo pulputtaa oli termari jämähtäny
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään