Jump to content

Paisunta säiliössä pulputtaa, normaalia?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Hillitön pulputus paisuntasäiliössä kun koneen sammuttaa. Onko tuo normaalia vai pitäisikö olla huolissaan kannentiivisteistä? Autotohtorillahan ne jotenkin tarkistaa onko pakokaasuja päässyt jäähdytinnesteen sekaan, pytyykö tuota itse testaamaan millään?

Kirjoitettu

mitä lämpömittari näyttää kun pulputtaa? voi olla myös vaihtokunnossa oleva syylärin korkki. jos nämä kunnossa niin sitten kannenetiiviste/et.

Kirjoitettu

Normaalia lämpötilaa näyttää, 200 oisko ollu, nyt kun hieman muistelen niin kaverin piilofarkkuhan teki tota samaa kun syylärinkorkki oli tullut tiensä päähän. No vaihetaan toisesta testiksi ja katotaan sitten. Kiitoksia vaan neuvoista, ite tuota paniikissa muistanukkaan.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Jahans, lisää oireita, lienee pakostikkin kansipahvivika. Kun lämmöt nousee normaaliksi heittää koodit 13 ja 24 ja kohta sammuu ja rupeaa pulputtamaan säiliössä.

Kirjoitettu

Pulputtaako käydessäkin jos on korkki irti ja antaa kaasua?

Kirjoitettu

Pulputtaa paisuntasäiliössä kun kerää tarpeeksi painetta ylävesiletkuun. Jos syylärin korkki auki viskoo vettä kyllä pihalle lahjakkaasti kierroksilla.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Hmm..mullakkii teki samaa paisuntasäiliöss ja lämmöt nous kattoon, vähä tutkailin asiaa..

nii mulla ainaskin toi vesipumppu myös vuoti.

Kun vaihto pumpun niin loppu oireet..

Kirjoitettu

Normaalia lämpötilaa näyttää, 200 oisko ollu, nyt kun hieman muistelen niin kaverin piilofarkkuhan teki tota samaa kun syylärinkorkki oli tullut tiensä päähän. No vaihetaan toisesta testiksi ja katotaan sitten. Kiitoksia vaan neuvoista, ite tuota paniikissa muistanukkaan.

mulla nousee 220 niin jo pulputtaa oli termari jämähtäny

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...