Jump to content

erikois hammashihnojen valmistajia/toimittajia etsitään

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko kellään tierossa tekiää /maahantujaa erikoisvahvoille hammashihnoille. mulla on parin remmitoimittajan yhteystierot.nyt vaan ei heihin vielä saa yhteyttä kun on sunnuntai ja huomenissa pitäis tehdä soittokierros noihin:timo vuorenmaa lapua. ja

http://www.konaflex.fi/tuotteet/index.php?group=00000078&mag_nr=9

optibeltin hammashihna kuoriutui heti ja nyt pitäis saada sellainen remmi mikä todella kestää

jos tierätte niin laittakaa linkkejä /yhteystietoja tänne

Kirjoitettu

BDS'lla on laaja valikoima ahdinhinoja, jos tarttet suomesta niin soita saapolan sepolle, se on remmiammattilainen ja tietaa varmaankin mista saa oikeanlaisen

Kirjoitettu

mä soittasin tonne konafleksille ja kyselisin niiltä vaihtoehtoja tohon ongelmaan, optipeltitltä löytyy varsin järeitäkin ratkasuja noihin hammashihnoihin.

Kirjoitettu

ilmeisesti sain apuja.

optibeltiltä löytyy vielä kestävämpiä remmejä, tuo mikä mulla oli on tai oli on lujuudeltaan luokkaa 100% ja tuo uusi remmi on 240%

toivotaan että tuo kestää. en tierä pitääkö paikkansa mutta ilmoittivat että ei suomeen ole vielä ennemmin noin vahvaa remmiä toimitettukaan heiltä.

Kirjoitettu

Hyvä juttu! Toivottavasti kestää. Jos ei niin pitää kattoa olisko tilaa laittaa toiset pyörät viereen ja kahdella remmellä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...