Jump to content

Kaasarin säätöä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Katsastuksessa oli arvot 4.0 ja 998. Auto on 305 ja siinä on katti. Tyhjäkäynti paranee huomattavasti kun kaasuttimen alipainelähdön avaa eli kone saa läppien alta ilmaa. Tuntuu kyllä kulkevankin paremmin niin. Aattelin vaan, että Cartteri 600 vois tarvita jotain säätöä ensiöpiolelle. Onko kellään aaninkia millaiset suutin/neulayhdistelmät vois olla paremmat kuin nuo tehdasasetukset. Vai oisko kyse ihan jostain muusta?

Kirjoitettu

Rupesin sitten ominpäin touhuamaan ton kaasarin kanssa. Vaihdoin tänään toiset neulat jotka laihentavat cruisella 4% mutta poveri pysyy muuttumattomana. Ainakin perstuntumalla kiihtyy osakaasulla kepeämmin. Saas nähdä lauantaina, onko millaset seokset.

Kirjoitettu

Heh,kuulostaa tutulta :) Paitti mulla oli arvo 3500 ennenku rupesin säätelee ja sain sen silti alle 1000 joka on se raja ilman kattia olevalle. Mutta toi mun hollikka on kyllä niinvehkeestä saaja säätöön että.. Noi neulathan ei kyllä vaikuta tyhjäkäyntiarvoihin jos jotain olen ymmärtänyt. Enempi neulat yms vaikuttaa siihen alueeseen ku vaihtuu tyhjäpiiriltä kiihytyspiirille.

Kirjoitettu

Joo, se tyhjäkäyntiarvo oli ihan omasta syystä noin poskellaan. Ruuvit oli ihan liika auki.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...