Jump to content

700 R 4 Ei pelaa kylmänä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vaihteisto pelasi moitteitta , mutta eräänä aamuna lähdin liikkeelle ja rupesi vaihtamaan vasta 2500 kierroksella kakkoselle ja kolmoselle.Sitten kun se vaihtoi vaihdetta se tapahtui nykäisemällä terävästi.Vaihdoin öljyt mutta ei auttanut mitään.

Kirjoitettu

Onko kickdown vaijeri kunnossa?

ota se irti kaasuläpästä ja vedä pari kertaa rivakasti

Kirjoitettu

Kun ajan noin kilometrin matkan ja sammutan auton ja käynnistän noin kymmenen sekunnin päästä niin sitten se pelaa taas normaalisti.Miten kick-down vaijeri voi tähän vaikuttaa ?

Kirjoitettu

Ton sun ekan viestin perusteella vaikuttais kd-vaijeri onkelmalta... ja ei tartte ihan puolta autoa purkaa, että pääsee vaijeriin käsiks ja saa sen irti kaasuläpästä ja kokeiltua miten se liikkuu ja samalla vetäsee siitä pari kertaa

Kirjoitettu

ei tossa mun mielestä mitääm ihmeen outoo ole.kylmä kone,kuuma kuski aamutuimaan,vähän raskaampi jalka. ;)

Kirjoitettu

Sen kumemmin autosta tietämättä...

Tuo ei oikein kuulosta lootavialta. Eihän vaan konepuolella ole jotain häikkää et vaatis kylmänä enempi kaasua samoihin kierroksiin ja siksi vaihtaa myöhemmin? Lootassa ei oikein ole mitään mikä kesäkelillä muuttuis pätkän ajolla lämpötilan ja sammutuksen mukaan.

Toki näin periaatteessa vois koneistossa joku venttiili jumittaa kylmänä ja sitten lämmetessä alkaa pelaamaan mutta epäilen...

Toki jos on sähkölaatikko niin voi olla ohjauspuolella häikkää.

Kirjoitettu

Mulla uus laatikko, vaijeri säädetty (tai ei tarvinu säätää ku oli sopiva edellisen lootan jäljiltä, eli on kireällä ku läpät seljällään), Mobil ATF 320 öljyt sisässä, 2400 rpm stall turbiini ja kaikki muutenki pitäs olla ok. Vaihtaa vaihdetta vajaassa 2500 rpm, en tiedä johtuuko turbiinista vai mistä mutta normaalia kai (?) tuo on.

• 1 year later...
Kirjoitettu

ei tossa mun mielestä mitääm ihmeen outoo ole.kylmä kone,kuuma kuski aamutuimaan,vähän raskaampi jalka. ;)

Joo samaa mieltä...Tuollainen se munkin ponu oli talvella kylmänä, kun pata ja loota lämpesi hieman niin taas toimi ihan normaalisti...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...