jenkki1263 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2007 terveeksi vain kaikille. ongelmana olisi kun asensin tuommosen koneen pirssiini mutta kun ei ole virtalukkoa eikä avainta eikä mittaritaulua niin mitenkäs saisin tuon boksin ohitettua et lähtis tuo käynnistyksen esto pois päältä. olen kuullut et jossain sivuilla sellainen kaaviokin olisi olemassa mutta kun ei tyhmä löydä johtosarjaa uusimalla ja poksia vaihtamalla muttakun hintaa tulisi 1700 eukkua niin olisi kiva jos tuo ohitus onnistuisi jotenkin.
-vellu Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2007 Ai niin... http://shbox.com/1/vats_bypass.jpg
Nova Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2007 Ja toi VATs antoi jotain ihme signaalia ECM:llä joten sen tarvii melko varmasti. Saakohan ECM:ää ohjelmoilmalla tuon Vatsin pois? Ohjelmointi kalut on.
pantera Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2007 Tunercatsilla sai ainakin vatsin disabloitua, mutta ostaa eepaysta sen vats bypass modulen joka maksaa parikymppia niin homma hoituu ilman kompuuttereita. Tai sitten painlessin LT1 johdot, -93 ecm ja painlessin prommi ilman vatsia, toimii satavarmasti eika maksa 1700e
Nova Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2007 Tai sitten painlessin LT1 johdot, -93 ecm ja painlessin prommi ilman vatsia, toimii satavarmasti eika maksa 1700e Riippuu tietysti tarpeesta mutta itse tykkään tuosta flash muistista boksissa. Pystyy muokkaamaan helpommin kuin prommia. Mihis autoon asensit kattilan?
jenkki1263 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2007 niin ettäkö missä pelissä kattila nyt on no et ehkä ihan äkkiä olisi tullut ajatelleeksi mutta se on nyt astro van -90 nokalla mutta tuo sähkökaavio minun mielestä mä tarvisin tuon kaavion mukaan tuon virtalukon tai avaimen vai luenko tuota kaaviota päin peetä.
jenkki1263 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2007 onkos jossakin jotain kuvatuksia tuon ecm:n model bf 94-95 16188051 sielunelämästä. kaavioita sun muita vai onko tämäkin niitä gm salattuja tietoja
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään