sami Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2007 juups vaihoin palat taakse joka osoittautui aika työlääksi mut kyllähän noi sit lopulta vaihtu... mites toi käsijarru tosta sit kehitään ku känkkä kahva nousee kattoon otetaanko se murikka jossa vaijeri on ja pyöritetään sitä ruuvia vai
Jake Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2007 vedä käkkäriä 1 naksaus ylös, kiristä siitä missä 1 vaijeri vetää 2:ta vaijeria niin että kun pyörität renkaita niin palat alkaa just ottaa kiinni levyihin.
sami Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2007 onkos sillä mitään merkitystä ku otin satuloista irti ne vivut joihin vaijeri tulee... voiko mennä väärään asentoon tai mennä erillalailla kuin toisella puolen (VAIKEE SELITTÄÄ ) eikös ne kehi sit ite itteesä
PKoo Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2007 Voikos ne mennä muuhun kuin yhteen asentoon?
sami Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2007 kyllä nyt käkkäri pitää mut onko näissä todella noin onnettomat noi käyttöjarrut ku takapää ei meinaa mennä lukkoon ees hiekalla..... missä muuten siaitsee jarrupaineen säädin voiko siinä olla jotain häikkää
balez Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2007 kyllä nyt käkkäri pitää mut onko näissä todella noin onnettomat noi käyttöjarrut ku takapää ei meinaa mennä lukkoon ees hiekalla..... missä muuten siaitsee jarrupaineen säädin voiko siinä olla jotain häikkää vaihdoin itse just joka nurkkaan palat... ilmattiin ja pantiin uutta nestettä kiertoon... hetken ajon jälkeen niin jotta rupee pysähtyy... ja eiköhän ne lukkoon vedä ku hiekalla jarruttas... mulla oli ainakin takaa noi satulat aika jumissa... mutta ei enää ku vähän herkisteltiin niitä
Telvis Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2007 kysyn tässä samassa topikissa kun sopii niin aiheeseen eli en saa käsijarrua pitämään. Eli 89 camaro ja on niillä alusatuloilla. Mikä ihmeen pyhähenki niitä ohjaa kun ei pidä millään. olen vaihtanut palat, kaikki vaijerit, herkistellyt satulat ja hionut levyt. Rullilla mittarit pysähtyy näytämään 1.1. Käyttöjarru on hieman tehokkaampi (1.2-1.3) Auto liikkuu D päällä vaikka käsijarrukahvan kiskaisee takapenkille. Vaijeria olen kiristellyt laidasta laitaan sillä ei tuntuisi olevan vaikutusta kuin kahvan jäykkyyteen. Kaikki vinkit on tervetulleita tai sit seuraava vaihtoehto on että mä vaihdan siihen rummut taakse...
balez Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2007 ei pitänyt mullakaan ton paremmin vaikka hierottiin... saa nähdä miten nyt ku herkisteltiin kanssa ja uudet palat... kyllä se liikkeelle D:llä silti lähtee ja unohda ne rummut
Z-mo Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2007 Eikä mullakaan oo känkkä yhtään ton parempi. Uudet levyt, palat ja satuloissa kaikki uutta paitsi kuoret. Onneks leimalla katsurin kommentti: "Ei näissä ikinä känkät oo ton parempia"...
Telvis Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2007 mulla toi käsijarru on ainut vika vikalistassa. kyllä siinä pitäsi olla vähän parannusta kunnes kehtaan mennä kolmannen kerran sitä näyttämään. Onkohan näitten käsijarru toiminu ees uutena?
sami Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2007 mikäs mötkylä se on siinä pääsylkyn alla
Telvis Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 mikäs mötkylä se on siinä pääsylkyn alla eikös se ole jarrupaineen säädin. jos siihen mötkylään menee jarruputkia niin mulla ainakin se on siinä pääsylkyn alla. taitaa siihen mennä yksi johtokin. jos on absit niin sit se on vähän erilainen.
sami Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 eikös se ole jarrupaineen säädin. jos siihen mötkylään menee jarruputkia niin mulla ainakin se on siinä pääsylkyn alla. taitaa siihen mennä yksi johtokin. jos on absit niin sit se on vähän erilainen. voiskos se olla särki..... eiköhän sillä sit oo aika suuri vaikutus
Z-mo Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 voiskos se olla särki..... eiköhän sillä sit oo aika suuri vaikutus Käsijarruun sillä ei oo mitään vaikutusta.
sami Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2007 Käsijarruun sillä ei oo mitään vaikutusta. tarkotin noita käyttö jarruja
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään