Guest Jukka Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kuka tekee, missä ja mitä maksaa? Jos ei kukaan tee niin miten tuon vois tehdä itte?
PSN Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kuka tekee, missä ja mitä maksaa? Jos ei kukaan tee niin miten tuon vois tehdä itte? VFN fiberglass, jenkeissä, paljon.
Nova Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Laminoit itse lasikuidusta vanhaa muottina käyttäen....
jontte Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Tosta koko "lasi"sarja http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=CLR%2D4SL8&N=700+0&autoview=sku
Guest Jukka Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Laminoit itse lasikuidusta vanhaa muottina käyttäen.... Ja mistäs mä sitte kattelen taa päin??
BlackZ Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Ja mistäs mä sitte kattelen taa päin?? Sivupeileistä tai sitte pusket sen hartioiden välissä olevan patin sivuikkunasta pihalle ja sillä tsiigailet
LOB Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kuka tekee, missä ja mitä maksaa? Jos ei kukaan tee niin miten tuon vois tehdä itte? [/quote Hommaa polygarbonaattia paikallisesta muovi ja kumiliikkeestä. paksuus sama kun ikkunalasit ja taivuttele ite siitä. on iskujen ja luodin kestävää ainetta, eikä murru vaikka väännät kanttikoneessa sitä. taipuu myös lämmön avulla.
5,7 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Tosta koko "lasi"sarja http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=CLR%2D4SL8&N=700+0&autoview=sku toihan kuulostaa oikein kätevältä jukka?
cam95 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kyselisin ensin TKA firmasta joka nykyisin Etra nimellä, löytyy mm. Seinäjoelta ja Kokkolasta. http://customer.canter.fi/etra/index.php?page=products&c=10&e=89737&p=0
Guest Jukka Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 toihan kuulostaa oikein kätevältä jukka? No ei oikeen tiedä sanua, jos tuo polykarponaatti ei oo liika kallista, ja kohtuullisesti työstettävissä, niin piankos mä itte teen ittelleni klasit. On vaan aika paljon rahaa tuo päälle neljäsataa, siis jos summitilta tilaa
5,7 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 No ei oikeen tiedä sanua, jos tuo polykarponaatti ei oo liika kallista, ja kohtuullisesti työstettävissä, niin piankos mä itte teen ittelleni klasit. On vaan aika paljon rahaa tuo päälle neljäsataa, siis jos summitilta tilaa joo ei pääse yli eikä ympäri paljo on rahaa pleksistä mutta olis varmaan siisteimmät hilut
Guest Jukka Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 joo ei pääse yli eikä ympäri paljo on rahaa pleksistä mutta olis varmaan siisteimmät hilut Oikeen torestako sä epäälet mun taitoja
5,7 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Oikeen torestakorsä epäälet mun taitoja en toki! mietin vaan työnmäärää ja niitä joka suuntaan vääntyviä laseja jos kalvottaja valitteli ettei kalvoa tahdo saada muotoon voi olla pleksi vielä hankalampi mutta osaavissa käsissähän menee tietenki mikä vain XD
Guest Jukka Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 en toki! mietin vaan työnmäärää ja niitä joka suuntaan vääntyviä laseja jos kalvottaja valitteli ettei kalvoa tahdo saada muotoon voi olla pleksi vielä hankalampi mutta osaavissa käsissähän menee tietenki mikä vain XD Nii no lämpöpuhaltimella kun antaa hellää rakkautta ja lämpöä niin eiköhän se taitu. Sivulaseja en viitti, ainakaa vielä, ruveta tekemään, voivat olla aika suhinalliset, kun ei oo karmeja ja pleksi on ohutta
Nupa Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2007 Yks sankari mulle kerto laittaneensa autoonsa juurikin pleksilasit itse. Ekaks teki puusta lasimallin kaikkine kaarteineen, sitten tuo em. puumalli saunaan ja suora polykarbonaattilevy siihen päälle ja sauna päälle. En muista oliko 80 vai 120 astetta vai enemmän, mutta kummiskin saunaan. Väitti, että siihen se mallin päälle taipu nätisti. Ja tuli hyvä. Tiedä sitte todellista totuutta tuostakaan... -e- niin, oli joku 50/60´s full-side jenkki kyseessä
Guest Jukka Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2007 Laiska olen, aion koittaa saada tuon aikaiseksi ihan väkisin vääntämällä orkkis lasin päällä. Joo ei sitten kannata sitä orkkis lasia rikkoa
5,7 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2007 Laiska olen, aion koittaa saada tuon aikaiseksi ihan väkisin vääntämällä orkkis lasin päällä. Joo ei sitten kannata sitä orkkis lasia rikkoa eikös 3 gen takalasi ollu jotain 3500e kun jossain näin myynnissä
Cowboy Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2007 eikös 3 gen takalasi ollu jotain 3500e kun jossain näin myynnissä tuohon hintaan kannattaa jo harkita ostaa 6 koneinen pommi purkuun, ottaa takalasi, ja myydä loput osat... nii ja mihinä menöö kaikkien nuaden harvinaisten pik up mallien takalasit?
5,7 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2007 tuohon hintaan kannattaa jo harkita ostaa 6 koneinen pommi purkuun, ottaa takalasi, ja myydä loput osat... nii ja mihinä menöö kaikkien nuaden harvinaisten pik up mallien takalasit? joo todellaki en muista oliko jopa uusi kyseessä
gmc63 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2007 tuohon hintaan kannattaa jo harkita ostaa 6 koneinen pommi purkuun, ottaa takalasi, ja myydä loput osat... nii ja mihinä menöö kaikkien nuaden harvinaisten pik up mallien takalasit? Ne pitäis olla tallessa DARKKI sellaisia oli tietävinään :D
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään