Jump to content

Takalasi pleksistä tms

Guest Jukka

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kuka tekee, missä ja mitä maksaa? Jos ei kukaan tee niin miten tuon vois tehdä itte?

Kirjoitettu

Kuka tekee, missä ja mitä maksaa? Jos ei kukaan tee niin miten tuon vois tehdä itte?

VFN fiberglass, jenkeissä, paljon.

Kirjoitettu

Laminoit itse lasikuidusta vanhaa muottina käyttäen....

Ja mistäs mä sitte kattelen taa päin??

Kirjoitettu

Ja mistäs mä sitte kattelen taa päin??

Sivupeileistä tai sitte pusket sen hartioiden välissä olevan patin sivuikkunasta pihalle ja sillä tsiigailet  ;D

Kirjoitettu

[/quote

Hommaa polygarbonaattia paikallisesta muovi ja kumiliikkeestä. paksuus sama kun ikkunalasit  ja taivuttele ite siitä.

on iskujen ja luodin kestävää ainetta, eikä murru vaikka väännät kanttikoneessa sitä.

taipuu myös lämmön avulla.

Kirjoitettu

toihan kuulostaa oikein kätevältä jukka?

No ei oikeen tiedä sanua, jos tuo polykarponaatti ei oo liika kallista, ja kohtuullisesti työstettävissä, niin piankos mä itte teen ittelleni klasit. On vaan aika paljon rahaa tuo päälle neljäsataa, siis jos summitilta tilaa

Kirjoitettu

No ei oikeen tiedä sanua, jos tuo polykarponaatti ei oo liika kallista, ja kohtuullisesti työstettävissä, niin piankos mä itte teen ittelleni klasit. On vaan aika paljon rahaa tuo päälle neljäsataa, siis jos summitilta tilaa

joo ei pääse yli eikä ympäri paljo on rahaa pleksistä mutta olis varmaan siisteimmät hilut

Kirjoitettu

joo ei pääse yli eikä ympäri paljo on rahaa pleksistä mutta olis varmaan siisteimmät hilut

Oikeen torestako sä epäälet mun taitoja  >:(

Kirjoitettu

Oikeen torestakorsä epäälet mun taitoja  >:(

:D en toki! mietin vaan työnmäärää ja niitä joka suuntaan vääntyviä laseja jos kalvottaja valitteli ettei kalvoa tahdo saada muotoon voi olla pleksi vielä hankalampi mutta osaavissa käsissähän menee tietenki mikä vain XD

Kirjoitettu

:D en toki! mietin vaan työnmäärää ja niitä joka suuntaan vääntyviä laseja jos kalvottaja valitteli ettei kalvoa tahdo saada muotoon voi olla pleksi vielä hankalampi mutta osaavissa käsissähän menee tietenki mikä vain XD

Nii no lämpöpuhaltimella kun antaa hellää rakkautta ja lämpöä niin eiköhän se taitu. Sivulaseja en viitti, ainakaa vielä, ruveta tekemään, voivat olla aika suhinalliset, kun ei oo karmeja ja pleksi on ohutta

Kirjoitettu

Yks sankari mulle kerto laittaneensa autoonsa juurikin pleksilasit itse.

Ekaks teki puusta lasimallin kaikkine kaarteineen, sitten tuo em. puumalli saunaan ja suora polykarbonaattilevy siihen päälle ja sauna päälle. En muista oliko 80 vai 120 astetta vai enemmän, mutta kummiskin saunaan.

Väitti, että siihen se mallin päälle taipu nätisti. Ja tuli hyvä. Tiedä sitte todellista totuutta tuostakaan...

-e- niin, oli joku 50/60´s full-side jenkki kyseessä

Kirjoitettu

Laiska olen, aion koittaa saada tuon aikaiseksi ihan väkisin vääntämällä orkkis lasin päällä. Joo ei sitten kannata sitä orkkis lasia rikkoa

Kirjoitettu

Laiska olen, aion koittaa saada tuon aikaiseksi ihan väkisin vääntämällä orkkis lasin päällä. Joo ei sitten kannata sitä orkkis lasia rikkoa

eikös 3 gen takalasi ollu jotain 3500e kun jossain näin myynnissä :)

Kirjoitettu

eikös 3 gen takalasi ollu jotain 3500e kun jossain näin myynnissä :)

tuohon hintaan kannattaa jo harkita ostaa 6 koneinen pommi purkuun, ottaa takalasi, ja myydä loput osat...

nii ja mihinä menöö kaikkien nuaden harvinaisten pik up mallien takalasit?  ::)

Kirjoitettu

tuohon hintaan kannattaa jo harkita ostaa 6 koneinen pommi purkuun, ottaa takalasi, ja myydä loput osat...

joo todellaki en muista oliko jopa uusi kyseessä

Kirjoitettu

Ne pitäis olla tallessa DARKKI sellaisia oli tietävinään :D :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...