Guest lepanoksa Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 niinhän siinä sitten kävi.. kaveri soitti ja sano että tuu kokeileen G-tech:iä, ensimmäisellä 0-100 6,8 ja toisella kerralla 6,3 ja kova rusahdus ja sitten alettiin kokeilla varttimailia niin rutina vaan lisäänty, kotia pääsin nilkuttamalla ja jos kaasua vähänkään painoi alkoi kauhea rutina..oiskohan tuo vetoakselihomma vai perä yleensä..rutina kuuluu vasemmalta puolen..harmi vaan ku dodge on levällään tallissa niin ei pääse tutkimaan..onko mahdollista että vetoakselista menis boorit tai jotain särkemättä itse perää..perähän on se borgilainen ja auto -89 GTA
LOB Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 niinhän siinä sitten kävi.. kaveri soitti ja sano että tuu kokeileen G-tech:iä, ensimmäisellä 0-100 6,8 ja toisella kerralla 6,3 ja kova rusahdus ja sitten alettiin kokeilla varttimailia niin rutina vaan lisäänty, kotia pääsin nilkuttamalla ja jos kaasua vähänkään painoi alkoi kauhea rutina..oiskohan tuo vetoakselihomma vai perä yleensä..rutina kuuluu vasemmalta puolen..harmi vaan ku dodge on levällään tallissa niin ei pääse tutkimaan..onko mahdollista että vetoakselista menis boorit tai jotain särkemättä itse perää..perähän on se borgilainen ja auto -89 GTA Voi olla vetari jos kuuluu toispuoleisesti ,toivottavasti on ei oo niin paha homma. Mulla on yhellä tutulla periä ja muuta tekniikkaa jos tarvii, ja hinta on vähintäänkin kohtuullinen ei mikään ryöstöhinta.
Guest lepanoksa Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 ok, hyvä homma.. otan heti yhteyttä ku saan vähänkään selville mitä siellä on tapahtunut..reilun viikon päästä olis ollu Pudasjärvellä varttimailin vetoa..onneksi tämä tapahtu kotisaarella niin ei tullut sen suurempia onkelmia..
Guest lepanoksa Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Voi olla vetari jos kuuluu toispuoleisesti ,toivottavasti on ei oo niin paha homma. Mulla on yhellä tutulla periä ja muuta tekniikkaa jos tarvii, ja hinta on vähintäänkin kohtuullinen ei mikään ryöstöhinta. no niin, nyt tarvis pikkurattaita sinne mun auton perään..ne oli melko muusina..löytyykö..?
Guest lepanoksa Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 perän korjaajaa etsitään(auton)..?? Borg&Warner
rstuning Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 no niin, nyt tarvis pikkurattaita sinne mun auton perään..ne oli melko muusina..löytyykö..? Vaikka onki todella vanha ketju niin laitan tähän linkin, jos joku näitä selailee... Mulla ylimääräsessä perässä myös spidergearit muusina. http://www.9bolt.com/
Recommended Posts