Jump to content

2" madallus? 4 geniin ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

vaikuttaako tälläses autos kui paljon? nyt konin heavyt edessä iskarit ja sachsit takana kovat myös ja 17 renkaat 40 profiili..  joutuuko säätelee adalluksen jälkee jotain vielä? ku just säädettii ohajaus ja auraus kulmat :/  jos jollain ylimääräiset jouset niin viestiä ;)

Kirjoitettu

Joutuu säätämään kulmat, tarvii ehkä myös säädettävän panhardin kun perä menee pikkasen vinoon.

Maavara on sitten reilu 5 senttiä, mikä kannattaa huomioida mm. hidasteissa.

Kirjoitettu

2" madalluksessa suurin on tuo Nupan mainitsema perän vinoon meneminen, eli vaatii säädettävän panhardin. Jos vanteissa on paljon offsettia (esim. jotkut Bemarin et 35 vnteet) niin voi osua sisälokasuojiin. Ohjauskulmat eivät muuttuneet mulla madalluksessa, hyvä ne on kuitenkin tarkistaa.

Jos kiinnostaa, niin mulla on yhdet Intraxin madallusjouset ylimääräisenä.

Kirjoitettu

vanteet tt2 10" leveet muista nyt et mut nuoha on iha tehty tähän autoon :P

• 11 months later...
Kirjoitettu

minkälainen auto on ajaa tolla madalluksella? häviääko mukavuus kokonaan vai vieläkö pystyy ajaan muuallakin kuin radalla? tuleeko pompottavaksi kivireeksi? joo on uudet jouset harkinnassa..

Kirjoitettu

minkälainen auto on ajaa tolla madalluksella? häviääko mukavuus kokonaan vai vieläkö pystyy ajaan muuallakin kuin radalla? tuleeko pompottavaksi kivireeksi? joo on uudet jouset harkinnassa..

Mielestäni 2" on liikaa. Itsellä oli Intraxin 1,8" madaltavat jouset ja KYBin AGX säädettävät iskarit, aika kova yhdistelmä se oli huolimatta iskarien säädöistä. Lisäksi tuo 2" pudotus edestä hankaloittaa ajoa huomattavasti, esim. hidasteiden ylityksessä.

Tällä hetkellä mulla on vakiojouset edessä ja tuuman laskevat jouset takana. Pääsee vielä hidasteiden yli normaalisti.

• 9 months later...
Kirjoitettu

Jatketaanpa tähän topikkiin. Eli olen hankkimassa Eibachin Sportline madallusjousia 4 gen birdiin, onko kenelläkään kokemuksia kuinka tällainen noin 2" madallus käyttäytyy, kun takana on 315 ja edessä 275 leveet renkaat 17" vanteilla, ottaako jostain kiinni?

Vanteet on alkuperäisellä et:llä. Pieni kovuus ja hidasteissa varominen ei haittaa, kun vaan tietää ettei raavi kaariin?

Kirjoitettu

Jatketaanpa tähän topikkiin. Eli olen hankkimassa Eibachin Sportline madallusjousia 4 gen birdiin, onko kenelläkään kokemuksia kuinka tällainen noin 2" madallus käyttäytyy, kun takana on 315 ja edessä 275 leveet renkaat 17" vanteilla, ottaako jostain kiinni?

Vanteet on alkuperäisellä et:llä. Pieni kovuus ja hidasteissa varominen ei haittaa, kun vaan tietää ettei raavi kaariin?

Kannattaa ensin katsoa osuuko rengas johonkin kun madallat sen 2". Minusta tuo 315 vaatii normaali ET:llä myös lokasuojan sisäreunan lipan taivuttamisen sisään.

Suurimmat ongelmat maavarassa on ilmanohjaimen raapiminen ja toiseksi ottaa putkisto katin kohdalta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...