Jump to content

konin punaiset


Recommended Posts

Kirjoitettu

voikos noita jotenkin täyttää kun sen pystyy aukasee yläpäästä....... on seissy pari vuotta noi iskarit mut kuskin puolen etunen tuntuu vähä pintapehmeeltä. muut on kuin uusia

Kirjoitettu

Motoralilla taitaa olla huolto noille Konin iskareille jos en väärin muista.

Kannattaa varmaan ottaa sinne yhteyttä ja firma on Motoral OY.

Kirjoitettu

korjaukset tulis maksaa noin 60-70 euroo per iskari....

mitä mieltä... kannattaako korjauttaa  ???

Kirjoitettu

korjaukset tulis maksaa noin 60-70 euroo per iskari....

mitä mieltä... kannattaako korjauttaa  ???

paljonko uudet maksaa siitähän se riippuu. taka iskarit ei oo kovin kalliit uutenakaan mutta etuset maksaa jo enämpi.

 

Kirjoitettu

Näytti ulkomaillapunaset  olevan n.600$ sarja eli suomessa alkaen 1200€.

Miksi ei kannattais korjauttaa kun kerran korjattavissa on eikä maksa kuin max.300€ että ovat vielä halvemmat kuin uudet.

Siis jos kuoret on hyvässä kunnossa eikä ole pahasti ruostunut.

Kirjoitettu

Siis jos kuoret on hyvässä kunnossa eikä ole pahasti ruostunut.

 

jep kuoret on kuin uudet....lähtee korjattavaksi

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

jep kuoret on kuin uudet....lähtee korjattavaksi

korjauksen yhteydessä saa muuten niitä jäykennettya tai löysennettyä, ihan miten haluaa. Ja sisäänmenoa ja ulostuloa erikseen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...