Jump to content

mistä takapönttö?

Recommended Posts

Kirjoitettu

mistä sais pöntön ku vanha  aika lopussa. mikä olis suht edullinen ja hyvä, ettei äänetkä nyt kutosesta ainaka vähene siis 4 gen 3.4 ponu. ja saako noita kardaanin ylitys pätkiä valmiiks oikees muodos vai tarvikkeena vaan ?

Kirjoitettu

Kysäseppäs ekaks tuolta Racers Placelta, linkki sivun yläreunassa. Jäsenet saa myös alennusta hyllytuotteista

Kirjoitettu

3geniin tullu ite tilailtua pönttöjä SouthWestiltä. Alle 100 oli takapönttö.

Paikallisesta putkiliikeestä löytyi suoraan kirjasta kaikki hilppeet 3geniin. Olikohan 2 1/4" väliputki 80 ja takaputket 30/kpl. Walker muistaakseni. Tuskin isoja heittää neloseenkaan. Itseasiassa takapönttökin taitaa olla sama?

Kirjoitettu

no eij olis iha pahan kun finnammilta 345€ katista taaksepäin :P

Kirjoitettu

Nuo mun hinnat oli siis 3gen mutta koska putkisto on melko samanlainen niin vois olettaa jotain yhtäläisyyksiä hinnoissakin tai sit ei.

Kirjoitettu

Nuo mun hinnat oli siis 3gen mutta koska putkisto on melko samanlainen niin vois olettaa jotain yhtäläisyyksiä hinnoissakin tai sit ei.

Ite teetätin putkiston pakoputkikeskuksessa 89 camaroon Walkkerin putkisto katista taakseppäin 02 hinta oli 200€ koko jutska ei varmaan paljoa vieläkään :D osat oli numeroltaan 66590,66409,66709,66408 olisko tuost apua ::)
Kirjoitettu

Tilasin tällä viikolla RP:lta Dynomaxin putkiston 3 tuuman putkella.

Katista taaksepäin koko satsi, hintaa 230 euroa.

Tämä siis 3gen autoon, en tiedä 4gen hintoja.

...eikä putki ole vielä tullut, saas nähdä millainen mehupilli se lopulta on  ???

Kirjoitettu

Tilasin tällä viikolla RP:lta Dynomaxin putkiston 3 tuuman putkella.

Katista taaksepäin koko satsi, hintaa 230 euroa.

Tämä siis 3gen autoon, en tiedä 4gen hintoja.

...eikä putki ole vielä tullut, saas nähdä millainen mehupilli se lopulta on  ???

Katos perhana... Ei pahan hintainen ainakaan... Mulla meni saman verran rahaa tuohon mehupilliin mutta kun oli kiire katsastamaan

No pääsinpäs toteuttamaan itseäni ku Kamiinaan 3" tuplat tein ;D m/

Kirjoitettu

\m/Yks mistä kantsis kysyä olis south west trade,omaan pontiacciin ollut ainakin halvat osat 3g trans am.

Kirjoitettu

juu sanos si olitko tyytäväinen :P

En ainakaan siinä mielessä että putki on vaan 2.75" ja takapöntön sisäänmeno 2.5"

Katotaan nyt sitten kun tuon saa asennettua...

Kirjoitettu

mulle sopis varmaanki aik hyvin ku kutoses tais olla ust noi mitat  m/  ;D

Kirjoitettu

Joo, on tuo vakiopönttöä parempi, mutta ei se mikään varsinainen viritysosa ole.

Kirjoitettu

vaimentaako liikaa ääniä vai parantaako vakioon verrattunna. et ei kutosesta iha ääni kokonaan lopu :D

Kirjoitettu

vaimentaako liikaa ääniä vai parantaako vakioon verrattunna. et ei kutosesta iha ääni kokonaan lopu :D

No tää on mun oma mielipide 5L kasikoneen kokemuksella: ääni on just sopiva, ei aiheuta kuulovaurioita eikä lasit helise näyteikkunoissa, mutta mukavasti murisee, parantaa selvästi vakioon verrattuna.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...