avogta-89 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 sirkuskissoja tanssiharjoitukset menossa
Mika Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 sirkuskissoja tanssiharjoitukset menossa Onko nuo molemmat poikia...?
Puuhis Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 Onko nuo molemmat poikia...? On
ratskin Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 Onko nuo molemmat poikia...? ..kele, ruunia ne on, ;D
avogta-89 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 ..kele, ruunia ne on, ;D ei oo viel kuohitsemisiässä
Sarita Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Ragdollit on kyl mainioita "koiria". Meillä toinen noutaa leluhiirtä, kun sille heittää. Molemmat juoksevat ovelle vastaan, kun ovi käy tai ovikello soi. Ovat aina siellä missä ihmisetkin. Toinen kiipeää syliin aina kun lököilee sohvalla tai sängyssä.
avogta-89 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 meillä myös toimii samallatavalla noi räsynuket
Sarita Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Muuten, Royalin kuivamuona kotiin tuotuna Saksasta Zooplussasta maksaa 51,20 euroa. Mustista ja Mirristä sama 10 kilon säkki 69,90. Siis itse haettuna. Tilasin juuri. Olen ennenkin tilannut sieltä. Eli on ok nettifirma. Suomenkieliset sivut.
JariN Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Ragdollit on kyl mainioita "koiria". Meillä toinen noutaa leluhiirtä, kun sille heittää. Molemmat juoksevat ovelle vastaan, kun ovi käy tai ovikello soi. Ovat aina siellä missä ihmisetkin. Toinen kiipeää syliin aina kun lököilee sohvalla tai sängyssä. Sama juttu siperialaisten kanssa. Ja osaa nää myös koiramaista murinaa jos harmittaa. Esim. silloin kun talouteen tulee uus karvapallo http://s2.photobucket.com/user/jiineva/media/Kattia_kanssa_zpse7dca188.mp4.html (Tarvii käännellä volumenappulat isolleen että tosta mitään kuulee)
The Retro Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 kyllä noi maatiaisetki handlaa noita nouda ym juttuja..
Sarita Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Laiska vai fiksu kissa? Matkustaa robotti-imurin kyydissä sohvalle. Meidän misu.IMG_1097.MOV
avogta-89 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Muuten, Royalin kuivamuona kotiin tuotuna Saksasta Zooplussasta maksaa 51,20 euroa. Mustista ja Mirristä sama 10 kilon säkki 69,90. Siis itse haettuna. Tilasin juuri. Olen ennenkin tilannut sieltä. Eli on ok nettifirma. Suomenkieliset sivut. ok
Mika Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Muuten, Royalin kuivamuona kotiin tuotuna Saksasta Zooplussasta maksaa 51,20 euroa. Mustista ja Mirristä sama 10 kilon säkki 69,90. Siis itse haettuna. Tilasin juuri. Olen ennenkin tilannut sieltä. Eli on ok nettifirma. Suomenkieliset sivut. Me on tilattu noihin akvaarioihin ruuat ja tarvikkeet myös Saksasta nettikaupasta useamman vuoden ajan
Mika Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Laiska vai fiksu kissa? Matkustaa robotti-imurin kyydissä sohvalle. Meidän misu. Heh, tämä on hyvä
pantera Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Me on tilattu noihin akvaarioihin ruuat ja tarvikkeet myös Saksasta nettikaupasta useamman vuoden ajan Samoin me arakaijojen kuivamuonat. Maksaa tuolla tsuuplussassa sama 15kg säkki kympin enemmän (+25%) kuin esim wagnerilla ,josta oon tilaillu
hlappis Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2013 tylsän pulskea sunnuntai on ohi ni voipi tällein maanantaina kiduttaa koiria joulukuvia varten.
camaro82 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2013 Helka toivottaa myös Hyvää Joulua
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään