Jump to content

Kaikenkarvaiset lemmikit

Recommended Posts

• Replies 585
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

42

• avogta-89

40

• camaro82

35

• TexFinn

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

sirkuskissoja  :W

tanssiharjoitukset menossa  ;D

Onko nuo molemmat poikia...?  ??? :W

Kirjoitettu

..kele, ruunia ne on, ;D ;D

ei oo viel kuohitsemisiässä  ::)

Kirjoitettu

Ragdollit on kyl mainioita "koiria". Meillä toinen noutaa leluhiirtä, kun sille heittää. Molemmat juoksevat ovelle vastaan, kun ovi käy tai ovikello soi. Ovat aina siellä missä ihmisetkin. Toinen kiipeää syliin aina kun lököilee sohvalla tai sängyssä.

picstitch.jpg.27f7f062b7252453bbbfd99afe8ae69d.jpg

Kirjoitettu

meillä myös toimii samallatavalla noi räsynuket  :)

Kirjoitettu

Muuten, Royalin kuivamuona kotiin tuotuna Saksasta Zooplussasta maksaa 51,20 euroa. Mustista ja Mirristä sama 10 kilon säkki 69,90. Siis itse haettuna. Tilasin juuri. Olen ennenkin tilannut sieltä. Eli on ok nettifirma. Suomenkieliset sivut.

Kirjoitettu

Ragdollit on kyl mainioita "koiria". Meillä toinen noutaa leluhiirtä, kun sille heittää. Molemmat juoksevat ovelle vastaan, kun ovi käy tai ovikello soi. Ovat aina siellä missä ihmisetkin. Toinen kiipeää syliin aina kun lököilee sohvalla tai sängyssä.

Sama juttu siperialaisten kanssa. Ja osaa nää myös koiramaista murinaa jos harmittaa. Esim. silloin kun talouteen tulee uus karvapallo :)

http://s2.photobucket.com/user/jiineva/media/Kattia_kanssa_zpse7dca188.mp4.html

(Tarvii käännellä volumenappulat isolleen että tosta mitään kuulee)

Kirjoitettu

kyllä noi maatiaisetki handlaa noita nouda ym juttuja..

Kirjoitettu

Muuten, Royalin kuivamuona kotiin tuotuna Saksasta Zooplussasta maksaa 51,20 euroa. Mustista ja Mirristä sama 10 kilon säkki 69,90. Siis itse haettuna. Tilasin juuri. Olen ennenkin tilannut sieltä. Eli on ok nettifirma. Suomenkieliset sivut.

ok  m/

Kirjoitettu

Me on tilattu noihin akvaarioihin ruuat ja tarvikkeet myös Saksasta nettikaupasta useamman vuoden ajan  m/

Kirjoitettu

Laiska vai fiksu kissa? Matkustaa robotti-imurin kyydissä sohvalle. Meidän misu.

Heh, tämä on hyvä  ;D *clap*

Kirjoitettu

Me on tilattu noihin akvaarioihin ruuat ja tarvikkeet myös Saksasta nettikaupasta useamman vuoden ajan  m/

Samoin me arakaijojen  kuivamuonat.

Maksaa tuolla tsuuplussassa sama  15kg säkki kympin enemmän (+25%)  kuin esim wagnerilla ,josta oon tilaillu

Kirjoitettu

543973_10201717234225796_2013374327_n.jpg

tylsän pulskea sunnuntai on ohi ni

voipi tällein maanantaina kiduttaa koiria joulukuvia varten.

1039796_10201726794064786_12298754_o.jpg

1475902_10201726797504872_1300413455_n.jpg

• 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...