Jump to content

Siisti takasumari -94 F-Bodyyn

Recommended Posts

Kirjoitettu

Biltemasta saisi jollain 5€ semmosen lähes neliön. Oletteko löytäneet jonkun siistin mallin? Clear cornerit on jo (40€) ja Audi A4 savulasiset sivuvilkut. Tää sumari mietityttää. Sitähän sinänsä tarvitaan vain katsastukseen...

Kirjoitettu

Mulla eivät rekistereröintikatsastuksessa edes huomauttaneet takasumarin puuttumisesta, suosittelen yrittämään ilman ;D Jos vielä joskus siihen keksiivät palata, niin joku irroitettava tai alle taitettava ratkaisu pitää kehitellä. Puskuria en ainakaan ala silpomaan.

Kirjoitettu

Ite miettiny joskus että kelpaako jos esim. 1 jarruvalo syttyis takasumarina... tai sitten vaihtais jonkun parkin 5/21W malliseks jos ei saa olla jarrun kans samassa. Yleensähän se sumari on takavalojen yhteydessä oleva 21W polttimo joka ei kyllä eroa mitenkään jarruvalosta.

Toki katsastukseen vaatinevat herkästi E-merkinnän.

Kirjoitettu

Biltemasta saisi jollain 5€ semmosen lähes neliön. Oletteko löytäneet jonkun siistin mallin? Clear cornerit on jo (40€) ja Audi A4 savulasiset sivuvilkut. Tää sumari mietityttää. Sitähän sinänsä tarvitaan vain katsastukseen...

sempätakia osta toi halvin... laita "hellästi" kiinni ja katsastuksen jälkeen ota pois  :)

Kirjoitettu

Mulla on sittiäisessä toi silleen et sen saa käännettyy sinne ylös,pultti auki ja puskurin taakse piiloon

Kirjoitettu

Mulla on sittiäisessä toi silleen et sen saa käännettyy sinne ylös,pultti auki ja puskurin taakse piiloon

toi on hyvä vaihtoehto  m/

Kirjoitettu

Mites se Talmu/Hella upotettava takasumari jonka Metro-auto upotti aikanaan takavalon ja puskurin väliseen kaistaleeseen?

-Mika-

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...