CamRaato94 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Biltemasta saisi jollain 5€ semmosen lähes neliön. Oletteko löytäneet jonkun siistin mallin? Clear cornerit on jo (40€) ja Audi A4 savulasiset sivuvilkut. Tää sumari mietityttää. Sitähän sinänsä tarvitaan vain katsastukseen...
LOB Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Mulla on takasumari modattu takavaloihin ja on laillinen.
Mindgame Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Mulla eivät rekistereröintikatsastuksessa edes huomauttaneet takasumarin puuttumisesta, suosittelen yrittämään ilman Jos vielä joskus siihen keksiivät palata, niin joku irroitettava tai alle taitettava ratkaisu pitää kehitellä. Puskuria en ainakaan ala silpomaan.
TransNAM Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Ite miettiny joskus että kelpaako jos esim. 1 jarruvalo syttyis takasumarina... tai sitten vaihtais jonkun parkin 5/21W malliseks jos ei saa olla jarrun kans samassa. Yleensähän se sumari on takavalojen yhteydessä oleva 21W polttimo joka ei kyllä eroa mitenkään jarruvalosta. Toki katsastukseen vaatinevat herkästi E-merkinnän.
zodiack Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2007 Biltemasta saisi jollain 5€ semmosen lähes neliön. Oletteko löytäneet jonkun siistin mallin? Clear cornerit on jo (40€) ja Audi A4 savulasiset sivuvilkut. Tää sumari mietityttää. Sitähän sinänsä tarvitaan vain katsastukseen... sempätakia osta toi halvin... laita "hellästi" kiinni ja katsastuksen jälkeen ota pois
set28 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2007 Mulla on sittiäisessä toi silleen et sen saa käännettyy sinne ylös,pultti auki ja puskurin taakse piiloon
zodiack Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2007 Mulla on sittiäisessä toi silleen et sen saa käännettyy sinne ylös,pultti auki ja puskurin taakse piiloon toi on hyvä vaihtoehto
Z4FUN Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2007 Mites se Talmu/Hella upotettava takasumari jonka Metro-auto upotti aikanaan takavalon ja puskurin väliseen kaistaleeseen? -Mika-
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään