Guest lepanoksa Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 elikkä mistä kannattaa kysellä vetoakseleita..
Nupa Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Mulla on vakioakselit varalla, 95 zetasta. Jos ei kelpaa niin noilta sponsseiltamme, RP:stä saa varmasti.
Guest lepanoksa Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 mulla on Borg&Warnerin perä..siihen pitäs saada vetarit..passaako ne?
Nupa Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2007 Eli sulla on siis 3gen, enpäs tiedä sopiiko Jos sopii, osta multa nuo - jos ei sovi, sponssi tossa yllä RP
Soppa Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2007 Ei sovi 9pulttiseen 10pulttisen akselit. Kysele noista varaosaliikkeistä mitä on tossa sivun ylälaidassa tai vaikka Kempeleen A1 autoväristä tai Kempeleen Autotarvikkeesta.
Guest lepanoksa Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2007 joku kerran mulle joskus kertoi että voortin 8 varttisen perän vetarit passais..en tiiä sitten semmoset ois mulla jossakin tallin kätköissä..
Guest Jukka Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2007 joku kerran mulle joskus kertoi että voortin 8 varttisen perän vetarit passais..en tiiä sitten semmoset ois mulla jossakin tallin kätköissä.. Voortilla on 8 tuumanen ja 8.8 tuumanen (8.8 on ainakin fox mustangeissa (79->)). Moparillahan on sit noita 8 ja x varttisia. Niin ja että noista jostain menis vetarit gm:n 7,5" perään, empä usko
Guest lepanoksa Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2007 Voortilla on 8 tuumanen ja 8.8 tuumanen (8.8 on ainakin fox mustangeissa (79->)). Moparillahan on sit noita 8 ja x varttisia. Niin ja että noista jostain menis vetarit gm:n 7,5" perään, empä usko joo eipä siinä mitään.. ainahan sitä joskus tulee väärää tietoakin otettua vastaan.. kauppaanhan sitä on mentävä ja oikeat vetarit ostettava ja muutenkin tarkistettava perä.. tuskinpa minä selvisin sitä kiihdyttelystä pelkällä vetarin särkymisellä..
Guest Jukka Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2007 Kumpi puoli sulla napsahti?
Guest lepanoksa Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2007 Kumpi puoli sulla napsahti? kuskin puoli
Guest lepanoksa Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2007 no niin nyt on perä tutkittu vähä paremmin ja näyttäs siltä että sieltä on mennyt ne pikkurattaat paskaksi, löytyyköhän niitä joka kaupasta vai? löytyykö mistään Borg&Warner perän räjäytys kuvaa..?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään