Jump to content

mistä vetoakselit...??

Guest lepanoksa

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla on vakioakselit varalla, 95 zetasta.

Jos ei kelpaa niin noilta sponsseiltamme, RP:stä saa varmasti.

Kirjoitettu

mulla on Borg&Warnerin perä..siihen pitäs saada vetarit..passaako ne?

Kirjoitettu

Eli sulla on siis 3gen, enpäs tiedä sopiiko  ???

Jos sopii, osta multa nuo -  jos ei sovi, sponssi tossa yllä RP  m/

Kirjoitettu

Ei sovi 9pulttiseen 10pulttisen akselit. Kysele noista varaosaliikkeistä mitä on tossa sivun ylälaidassa tai vaikka Kempeleen A1 autoväristä tai Kempeleen Autotarvikkeesta.

Kirjoitettu

joku kerran mulle joskus kertoi että voortin 8 varttisen perän vetarit passais..en tiiä sitten

semmoset ois mulla jossakin tallin kätköissä..

Kirjoitettu

joku kerran mulle joskus kertoi että voortin 8 varttisen perän vetarit passais..en tiiä sitten

semmoset ois mulla jossakin tallin kätköissä..

Voortilla on 8 tuumanen ja 8.8 tuumanen (8.8 on ainakin fox mustangeissa (79->)). Moparillahan on sit noita 8 ja x varttisia. Niin ja että noista jostain menis vetarit gm:n 7,5" perään, empä usko

Kirjoitettu

Voortilla on 8 tuumanen ja 8.8 tuumanen (8.8 on ainakin fox mustangeissa (79->)). Moparillahan on sit noita 8 ja x varttisia. Niin ja että noista jostain menis vetarit gm:n 7,5" perään, empä usko

joo eipä siinä mitään.. ainahan sitä joskus tulee väärää tietoakin otettua vastaan..

kauppaanhan sitä on mentävä ja oikeat vetarit ostettava ja muutenkin tarkistettava perä.. tuskinpa minä selvisin sitä kiihdyttelystä pelkällä vetarin särkymisellä.. :-\

Kirjoitettu

no niin nyt on perä tutkittu vähä paremmin ja näyttäs siltä että sieltä on mennyt ne pikkurattaat paskaksi, löytyyköhän niitä joka kaupasta vai?

löytyykö mistään Borg&Warner perän räjäytys kuvaa..?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...