CamRaato94 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2007 Näyttäisi lämpötila-anturi antavan oikein lämpötilan. Nyt on pakotettu flektit päälle, kun ei muuten lähtenyt pyörimään vaikka lämmöt nousi.. Toinen niistä kylläkin vain pyörii nyt. Mikä lienee syy. Onkohan flektin moottori kaput vai pitäisi ohjauksen systeemeistä tutkia? Joku rele? Yritän lukea Haynesin kirjaa, mutta... Lyhyt seloste mahdollisista vikakohdista ja tarkistuksista selventäisi...
Hartsale Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 http://shbox.com/1/4th_gen_tech1.html http://shbox.com/1/fan_schematic_1995.jpg http://shbox.com/1/4th_gen_tech2.html#1995_pcm_wiring Selaappa tuolta löydät ainakin kytkennät ja paljon muutakin.
Nova Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Myös jotkut sulakkeet kuten ilmapumpun aiheuttaa ihme flekti vikoja....
mikke Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Myös jotkut sulakkeet kuten ilmapumpun aiheuttaa ihme flekti vikoja.... ja flektien kans samas olevat lamdojen lämmitys ja egr solenoidi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään