M Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2004 Olisko kellään tietoa näin äkkiseltään, mitä maksaa uudet targapalojen tiivisteet ja oventiivisteet 3 gen. Pontiaciin. Tuppaa tuo vesi tulemaan sisään ja oven tiivisteet on niin ruokottoman näköisiä...
Guest Knight Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2004 moro. tää nyt varmasti antaa jotain suuntimaa. kysy vaikka RP:stä.. eiköhän ne järjestä sulle osat luulisin http://www.hawksthirdgenparts.com/weatherstripping
M Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 Kiitos Knight. Sain sitten kohtuu hintaa, kun maksoin katonpuoleisista 45 eur parista... Vielä kun sais jostain oventiivisteet yhtä edullisesti.
Shadowcast Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2004 Mites uudet Targa tiivisteet istu? Nytkö ei vuoda enää yhtään? Mulla vuotaa parista kohtaa, joskus. Vähän repaleiselta näyttää apparin puolella se etupää, mut ei aina kuitenkaan vuoda. Oon miettiny sitä jos sil on eroo miten Targapala saattaa mennä kiinni. Ajattelin et jos tommost pikkujuttuu jollain silikonilla paikkais tms. Huono idea?
Guest Ezzy Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2004 mulla on ihan uudenoloiset ja vuotaa vain herjattomassa autopesussa (tuli kantapään kautta testattua) http://hiredcam.com/misc/targa_jee.jpg
M Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 En oo vielä laittanu uusia paikalleen. Kun nyt noi kelit paranis, niin sais samalla entrattua katon reunat uuteen maaliin. Sika-Sika-liimaa en kyllä menis laittaan tiivisteisiin, se sopii kyllä vessan kaakeleihin, mut ei autoon...
T0ni Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Juu, en kans suosittele sitä sikaa laitettavaks.. kumminkin aikas kovaa tatinaa on. Uudet tiivisteet on aikas hyvissä hinnoissa silti.. ihan alkuperäsiä ei kannata ostaa vaan löytyy tarvikkeena näihin puoleen hintaan orkkiksista.
Guest pena Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Mun mielestä musta sikaliima on ihan hyvä aine moneen tiivistykseen,esim.just repaleiset tiivisteet,varsinkin jos ei ole varaa hankkia uusia.Kunhan ei sekoita mihinkään silikoneihin,niissä on etikkahappoa,joka ruostuttaa,ja kun on silikonia niin on metka maalattava.Isäukon pikkumossen entisöinnissä paikkasin vanhat lasintiivisteet sikaliimalla,on kestänyt ainaskin 5vuotta.
Shadowcast Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Mun mielestä musta sikaliima on ihan hyvä aine moneen tiivistykseen,esim.just repaleiset tiivisteet,varsinkin jos ei ole varaa hankkia uusia.Kunhan ei sekoita mihinkään silikoneihin,niissä on etikkahappoa,joka ruostuttaa,ja kun on silikonia niin on metka maalattava.Isäukon pikkumossen entisöinnissä paikkasin vanhat lasintiivisteet sikaliimalla,on kestänyt ainaskin 5vuotta. Eli mikä ton aineen oikea nimi nyt oli? (jolla löytää kaupasta)... Mulla kun vuotaa vain yhestä kohtaa eli sielt apparin edestä niin en nyt heti haluis uutta tiivistesarjaa ostaa. Ja toihan ois vaan "tilapäiskorjaus" (jollasii mun autossa on aika paljon ) että jos rupee molemmin puolin vuotamaan nii hankin sit jo uudet...
M Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Joo, mäkin tarkennan sen verran, et silikonipohjasia meinasin. Kyllähän sillä oikeella liimajutskalla saa ihan kelpo tilapäiskorjauksen tehtyä... Jotenkin sitä vaan aina ajattelee kaikkia Sika-Flexejä silikonina... Sorry...
TAKKU Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2004 Kannattaa varoa "sikafleksejä" Peltejä vasten voivat olla syövyttäviä. Kaikkihan tietää että jotku massat syövyttäävät.
Guest pena Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2004 Eiköhän useimmat kolarikorjaamot käytä juuri sikaflexin tuotteita tai esim.wurthin vastaavia.Varovaisuus on hyvä,mutta tuubeissa on yleensä tuoteseloste,jossa lukee onko tuote on nimenomaan tarkoitettu autokoritiivistyksiin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään