LOB Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Onko kellään kokemuksia kyseisestä putkistosta ,lähinnä auton takapäässä olevasta hässäkästä. Pitäis kuulema lisätä tehoa ja äänetkin on messevät kun polkasee. T:LOB
gmc63 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 aikaslailla samanlaiset noi poikittain olevat putket ku mulla katin jälkeen tulevat olisko sama firma? äänet on ihan ok
Nupa Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Juu, gemsulle laitettiin tuollaset http://www.sweet-thunder.com/ Pitkät sarrjat, x-putki ja tuplana muutenkin, takapyörien edestä ulostulot. Äänet on jo vakiokoneella täys 10, pikkasen jos olis virinokkaa yms. niin varmasti 10+ Osta pois
LOB Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 aikaslailla samanlaiset noi poikittain olevat putket ku mulla katin jälkeen tulevat olisko sama firma? äänet on ihan ok Saako noita suomesta mistään , onko kellään myynnissä. T:LOB
gmc63 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Saako noita suomesta mistään , onko kellään myynnissä. T:LOB Eipä taida olla mulle tuli noi jenkeistä Texin lähettämänä kiits viel kerran :D
LOB Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Eipä taida olla mulle tuli noi jenkeistä Texin lähettämänä kiits viel kerran :D Paljon ne tuli maksamaan about
gmc63 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 siinä hinnastossahan noiden hinta on jotain 200-300$ mulla tuli myös peltisarjat niin koko paketti oli jotain 600€mut tosiaan mulla ei oo tota akselin ylitystä vaan noi suoratputket ja ne on halvemmat takaakselille laita vaikka Texille yv:tä niin saat vastauksen :D
Crisis Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2007 Onko kellään kokemuksia kyseisestä putkistosta ,lähinnä auton takapäässä olevasta hässäkästä. Pitäis kuulema lisätä tehoa ja äänetkin on messevät kun polkasee. T:LOB Aika messevät äänet kyllä. Mulla on samantyyppinen ratkaisu mutta putket tulee samalta puolelta ulos. Aika härski ääni
LOB Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2007 Meinasin tällaista ratkaisua Sais suoraan rekkarin kohdalle tämmöset ulostulot kun on se eero ,levee kilven paikka transussa.
BadassZ28 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2007 Aika messevät äänet kyllä. Mulla on samantyyppinen ratkaisu mutta putket tulee samalta puolelta ulos. Aika härski ääni Olisko mahdollista saada ääninäytettä?
LOB Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Olisko mahdollista saada ääninäytettä? http://gmmginc.net/Exhaust/ Tuolla vois olla jotain tai koita googlettaa tai you tubettaa
LOB Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2007 Meinasin tällaista ratkaisua Sais suoraan rekkarin kohdalle tämmöset ulostulot kun on se eero ,levee kilven paikka transussa. Alustavasti 4 ulostuloa ja mahdollisesti true dual + n ryhmän katit tai sitten katit pois.
Crisis Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2007 Olisko mahdollista saada ääninäytettä? Tää on aika huonolaatunen mutta kai siitä jotain kuulee. Tuossa nyt pitää vähän huomioida että putket tulee kuskin puolelta ulos ja ei tuo UU-tube hirveen hyvin matalia toista Mulla on yks toinenkin video mutta pitäis saada se vaan kotisivuille upattua. Soneralla oli taas tänään jotain ongelmia Palvelu tilapäisesti pois käytöstä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään