Jump to content

CHAMBERED EXHAUST

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kellään kokemuksia kyseisestä putkistosta  ,lähinnä auton takapäässä olevasta hässäkästä.

Pitäis kuulema lisätä tehoa ja  äänetkin on messevät kun polkasee.

T:LOB

chamberedexhaust.jpg}

Kirjoitettu

aikaslailla samanlaiset noi poikittain olevat putket ku mulla katin jälkeen tulevat olisko sama firma? äänet on ihan ok m/

Kirjoitettu

Juu, gemsulle laitettiin tuollaset  http://www.sweet-thunder.com/

Pitkät sarrjat, x-putki ja tuplana muutenkin, takapyörien edestä ulostulot. Äänet on jo vakiokoneella täys 10, pikkasen jos olis virinokkaa yms. niin varmasti 10+

Osta pois  m/

Kirjoitettu

aikaslailla samanlaiset noi poikittain olevat putket ku mulla katin jälkeen tulevat olisko sama firma? äänet on ihan ok m/

Saako noita suomesta mistään  , onko kellään myynnissä.

Kirjoitettu

Saako noita suomesta mistään  , onko kellään myynnissä.

Eipä taida olla mulle tuli noi jenkeistä Texin lähettämänä kiits viel kerran :D :D
Kirjoitettu

Eipä taida olla mulle tuli noi jenkeistä Texin lähettämänä kiits viel kerran :D :D

Paljon ne tuli maksamaan about

Kirjoitettu

siinä hinnastossahan noiden hinta on jotain 200-300$ mulla tuli myös peltisarjat niin koko paketti oli jotain 600€mut tosiaan mulla ei oo tota akselin ylitystä vaan noi suoratputket ja  ne on halvemmat takaakselille laita vaikka Texille yv:tä niin saat vastauksen :D :D m/

• 2 months later...
Kirjoitettu

Onko kellään kokemuksia kyseisestä putkistosta  ,lähinnä auton takapäässä olevasta hässäkästä.

Pitäis kuulema lisätä tehoa ja  äänetkin on messevät kun polkasee.

Aika messevät äänet kyllä. Mulla on samantyyppinen ratkaisu mutta putket tulee samalta puolelta ulos. Aika härski ääni ;)

Kirjoitettu

Meinasin tällaista ratkaisua  Sais suoraan rekkarin kohdalle tämmöset ulostulot  kun on se eero ,levee kilven paikka transussa.

Trans_am_takaputki.jpg}

Kirjoitettu

Aika messevät äänet kyllä. Mulla on samantyyppinen ratkaisu mutta putket tulee samalta puolelta ulos. Aika härski ääni ;)

Olisko mahdollista saada ääninäytettä?

Kirjoitettu

Meinasin tällaista ratkaisua  Sais suoraan rekkarin kohdalle tämmöset ulostulot  kun on se eero ,levee kilven paikka transussa.

Alustavasti 4 ulostuloa  ja mahdollisesti true dual  + n ryhmän katit tai sitten katit pois.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Olisko mahdollista saada ääninäytettä?

Tää on aika huonolaatunen mutta kai siitä jotain kuulee.

Tuossa nyt pitää vähän huomioida että putket tulee kuskin puolelta ulos ja ei tuo UU-tube hirveen hyvin matalia toista :D

Mulla on yks toinenkin video mutta pitäis saada se vaan kotisivuille upattua. Soneralla oli taas tänään jotain ongelmia  ::) Palvelu tilapäisesti pois käytöstä.  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...