Roadrunner Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 kuuluuko kompuran etulevyn pysähdellä vähän väliä ja taas pyöriä, kun ilmastointi päällä,,ja ajossa tuntuu että vaikuttaa nopeuteen,eli jarruttaa vauhtia.yksi ainoa asento lämmönsäätö vivuissa missä ei tapahdu tätä,onko normaalia?
jontte Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kompura kytkeytyy päälle ja pois aina silloin tällöin kun ilmastointi on kytketty päälle,eli on normaalia.jos se kytkeytyy päälle/pois muutaman sekunnin välein niin silloin on todennäköisesti kylmäaineet vähissä.tuo nopeuden muutos johtuu siitä kun se kompura vaatii aika paljon voimaa tehdäkseen painetta.
Roadrunner Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 myös tuulilasiin puhaltaessa ilmastointi on päällä?,yksi ainoa asento säätövivuissa,missä ei tee tuota,eikös ilmastoinnin pidä vaan toimia ac vipujen alla,eli max ja norm
JohnnyMichael Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kun omassa oli kylmäaine (freoni) vähissä, kompura oli päällä 5sek ja 10-15sek pois ja taas 5sek päällä jne. Vaan kun järjestelmä on täysi, ei taida siltikään komura pyöriä kun parikymmentä sekuntia kerrallaan?
Chevy Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 myös tuulilasiin puhaltaessa ilmastointi on päällä kyllä
TransNAM Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Ilmastointi pitäis olla pois "economy" asennoissa.
pumpuli Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Pystyykö sitä painekytkintä testaamaa ite?
TransNAM Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Pitäis olla painemittari kiinni ja sitten mittarilla mittailemaan/kattomaan kompurasta missä paineessa kytkee/katkaisee. Jostain pitäis vielä löytää ohjearvot paineille.
Roadrunner Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 mulla myös economy asennossa päällä,ainoa vent asento missä ei kompura kytkeydy päälle,missä vika?
JoukoY Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2007 Huomasinpas tänään itsekin että jos lämppärin vipu on äärioikealla "tuulilasi" -asennossa, kompressori pyörii. Seuraavat kaksi "economy" -asentoa, htr ja vent, kompura ei pyöri. Sitten tietenkin varsinaisessa AC-asennossa pyörii. Kummallinen economy-asento kun kompuraa kiusaa
Roadrunner Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2007 Näin se on mullakin,vaan että vent asento on ainut ,milloin ei kompura pyöri?
JoukoY Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2007 Kummallinen economy-asento kun kompuraa kiusaa Mä taidan olla puusilimä! Economy on vain htr:n ja vent:n kohdalla, ei "tuulilasin" kohdalla. Varmaan sen sitten kuuluu jäähdytellä tuulilasia
JoukoY Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2007 Ilmastointi poistaa kosteutta, joten huurteenpoistossa (tuulilasiasento) se on yleensä päällä niissä autoissa, joissa on ilmastointi. Ja taas mä opin jotain uutta! Kuten huomaat, tää on mun eka auto jossa on ilmastointi
TransNAM Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2007 Varsinkin sadekelillä tai jos matkustajat on märkiä on ilmastointi erittäin kätevä, ei lasit huurru sisältä koska kosteus kondensoituu kylmään kennoon. Siksi ilmastoituihin autoihin tulee paikallaan vesilammikko alle kun se kosteus sitten valuu pihalle kun sitä on tarpeeks.
Mindgame Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2007 Mulla tiputtelee kondenssivettä suoraan pakoputken päälle, vaihdelaatikon takakohdalta. Kivasti kihisee kun parkkiin jättää. Mitä kautta sen oikeasti pitäisi poistua?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään