pekkaz Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 Pinnien asennuksen jälkeen kanget näyttää kuvan mukaisilta. Tietääkö kukaan johtuuko tämä ylikuumenemisesta vai onko normaalia ? Helms manuaalissa sanotaan että värimuutokset tulevat 315C jälkeen ja kanget joutaa sen jälkeen kuikkaan. Toiset sanovat että sinerrys on normaalia ja jossain näin värikartan ( ei välttämättä juuri tälle materiaalille ) jossa sanottiin sinerryksen tulevan noin 300C paikkeilla.
Jake Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 mulla näytti samalta kun tulivat R-koneistuksesta.. olettasin sen olevan normaalia, mitä järkeä muuten olis "hajottaa" asiakkaan veivit..
Senior Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 Mitä materiaalia ovat ? Voisin kysellä sinistymisestä....
Jake Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 mulla ihan vakiokamaa, olisko valurautaa?
pekkaz Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2004 Mullakin on vakiot veivit. Ne on jotain 'hot-forged powder metal alloy' tai PF1159M. Ja R-koneistuksen jäljiltä nämäkin... laitoin ne kumminkin kiinni, mutta olisi mukava tietää nuo värimuutos lämmöt tällaiselle materiaalille jos jostain helposti löytyy.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään