Jump to content

Leffat

Sarita

Recommended Posts

• Replies 395
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• GTATL

49

• Sarita

31

• rokzetä

26

• TexFinn

25

Kirjoitettu

Rambo oli aika...jooo

21 tuli just kateltua, ok black jack-leffa.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kattelin Jumperin ja kyllä täytyy ihmetellä mistä hyvästä täälläkin on annettu arvosana 3/5 http://www.stara.fi/2008/03/18/arvostelu-jumper/

Ei päätä eikä häntää koko leffassa  m-

Samaa mieltä. Muutenkin ftuttaa leffat, joissa jatko-osan mentävä aukko juonen lopussa on NÄIN ilmeinen.  m-

Kävin tsiigaamassa Wantedin tällä viikolla. Mitä siitä nyt voi sanoa? Angelinalla on hyvät tissit ja tota ööö....

Tänään sit parempaa tarjontaa kotona; Hedwig & the Angry Inch

Kirjoitettu

Samaa mieltä. Muutenkin ftuttaa leffat, joissa jatko-osan mentävä aukko juonen lopussa on NÄIN ilmeinen.  m-

Kävin tsiigaamassa Wantedin tällä viikolla. Mitä siitä nyt voi sanoa? Angelinalla on hyvät tissit ja tota ööö....

Valitettavasti tota päätöntä roskaa vaan tulee kokoajan enemmän. Yhä vaikeampaa löytää mitään järkevää, enkä itse edes etsi suoraan mitää "henkevää", kuten jotain Pan's Labyrinthiä tms.

esim Cloverfield oli samaa sarjaa Jumperin kanssa. Juoni mitäänsanomaton, messevää toimintaa, muttei mitään sisältöä ja kaikki jätettiin vielä avoimeksikin.

Kirjoitettu

saw kolme ei sitä pysty katsomaan,aivan sairas meininki m-.death proof eilen katsoin ei juma miten paska.akkojen turinaa koko ohjelma ja muutama auto kohtaus,ihan skeida.

Kirjoitettu

Harold & Kumar 1 (go to white castle) & 2(escape from guantanamo bay), ihan kipeetä menoa, vaikka en pössyttelyleffoista hirveesti yleensä välitäkkää. Pääosien näyttelijät on vaan niin loistavia.

Toisessa on ihan älytöntä vittuilua jenkkien 9/11 vainoille

eka pitää kyl katella, jos haluu toisesta saada kaiken irti. ;D

Kirjoitettu

Pirates leffat ehkä parhaita seikkailu ja sopivasti fantasialeffoja,kauhuelokuvien ystävänä alkup.manaaja rautaisin..

Kirjoitettu

1408 on aika mainio elokuva, kuten myös Vantage Point ja Donnie Darko  m/

Kirjoitettu

The Departed ei oikein iskenyt mulle...ihan jees mut tuskaisen pitkä, kun ties, että lopussa on supermegakliimaksi.

Kirjoitettu

pahan henki tuli katsottua eilen m-.ei mkään huippu hyvä.hoste l2 pitäs tänään katsoa

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Uusin Rambohan oli kova m/

eilen kuikastiin . m/ syltis on karismaa.ihan hyvä pätkä . *clap*

Kirjoitettu

Katottiin "Mitäs me Spartalaiset" (tai jotain). Aivan uskomatonta kuraa  m- m-  Ylipitkiä kohtauksia, jotka enemmänkin itketti  >:(

Kirjoitettu

Katottiin "Mitäs me Spartalaiset" (tai jotain). Aivan uskomatonta kuraa  m- m-  Ylipitkiä kohtauksia, jotka enemmänkin itketti  >:(

täysin samaa mieltä..odotukset leffaa kohtaa oli suuret mut petyin kyllä..paska leffa  m-

Kirjoitettu

Pathology oli kyllä paskin leffa, minkä kattomisen oon ikinä jättäny kesken m- Aivan tajutonta kuraa

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

transformers tuli eilen katottua on hyvä *clap*.camarolla ajetaan jatkuvasti m/

Kirjoitettu

eilen kuikastiin . m/ syltis on karismaa.ihan hyvä pätkä . *clap*

rambo kicks ass  \m/

viime viikol kävin kattoo Batmanin, yön ritari siis. ihan viihdyttäviä ja hyviä mun mielestä nää uudenlaiset batmanit

Kirjoitettu

rambo kicks ass  \m/

viime viikol kävin kattoo Batmanin, yön ritari siis. ihan viihdyttäviä ja hyviä mun mielestä nää uudenlaiset batmanit

Joo näin on et nää uudet batmanit on ok m/ Mutta meikäläisen ikäiselle se 60 luvun "trikoobatman" on ainoa oikea ;D ;D ;D m/
Kirjoitettu

Postal, huonompi kuin doomsday, aivan varmasti. Uwe Boll päässyt toteuttamaan itseään taas...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...