Jump to content

Peltisarjan ja y-putken liitos - mitkä pultit pitää...

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eilen oli pudonnut kaksi kolmesta pultista. Kiristys on hankalaa, kun ei saa taakse millään mutteriin otetta. Mulla oli siellä mutterina sellainen epäkeskolevy, joka otti kiristettäessä kiinni putken sivuun. Muuten hyvä, mutta värisivät auki. Ei ollut mitään jousiprikkaa eikä ruuvilukitetta.

Milläs olette saaneet ne pysymään kiinni ja mitä vois käyttää tuohon mutterin pyörimisen estoon (niin ja ei voi hitsata nyt).

Kirjoitettu

Omastani kilisi mutterit viime vuonna Pisa - Nizza motarille. Ranskalaiskorjaamon setä laittoi tuplamutterit eli toisella lukittiin eka. On kiinni ja pysyy.

• 2 years later...
Kirjoitettu

Lainataas vanhaa topiccia.

Mikä mahtaa olla LT1 vakio valupakosarjan ja y-putken välisen pinnapultin koko ja kierre - tuumanen vai millinen?

Kirjoitettu

Lainataas vanhaa topiccia.

Mikä mahtaa olla LT1 vakio valupakosarjan ja y-putken välisen pinnapultin koko ja kierre - tuumanen vai millinen?

Erittäin hataran muistin mukaan oli millinen, oisko ollu perus 10.

Kirjoitettu

Mites http://www.nord-lock.fi ? Noi ainakaan ei värise auki. Saan hommattua noita jos tarviit ja tavalliset pultit toimii näiden kanssa.

;D

perinteinen lukkoprikka toimii mielestäni paremmin ja on myös käsittämättömästi halvempi

Kirjoitettu

perinteinen lukkoprikka toimii mielestäni paremmin ja on myös käsittämättömästi halvempi

Millanen on perinteinen lukkoprikka?

Kirjoitettu

Pitää hommata printti tuloksista,ni ei tarvi vääntää kättä...Mut tuo tähtiprikkahan ei pidä yhtään mitään.

E:Vellu ainakin tulee joku kerta kattomaan ku toi testi tehdään  ;)

N-L.gif}

Kirjoitettu

Pitää hommata printti tuloksista,ni ei tarvi vääntää kättä...Mut tuo tähtiprikkahan ei pidä yhtään mitään.

E:Vellu ainakin tulee joku kerta kattomaan ku toi testi tehdään  ;)

Oon katsellut tota testiä messuilla ja toimii...

Kirjoitettu

Niin ja pakosarjoissa ja y-putkessa nylonrengas sulaa, joten sitä ei voi käyttää.

Kirjoitettu

Oon katsellut tota testiä messuilla ja toimii...

Juu,meillä tuo ramppaa sen kikottimensa kanssa demoamassa.

Kirjoitettu

Niin ja pakosarjoissa ja y-putkessa nylonrengas sulaa, joten sitä ei voi käyttää.

Eikä nylock-mutteri pidä yhtään kovempaa kiinni ku normaalikaan,eikä sen kuulukaan.Pitää ottaa välimiittiin muutama tollanen mukaan ni pääsee ihmettelemään.

Kirjoitettu

Noita ei kannata kyllä turhaan käyttää koska sen avaaminen ei ole pahassa paikassa helpointa. Tarvitaan oikeesti voimaa.  :W

Kirjoitettu

Mä ostin tommosia lukkoprikkoja Ace Hardware'sta, makso jotain 10c..., otin monenkokosia en tienny että ne on nuin hyviä ja kalliita  ???

mitä joi nuurdlokit maksaa täälä... ???

BTW jos käytte aremiikassa ,menkää eissiin  ;D, niitä on joka kylässä 

Noissa aceissa on autoharrastajan aarearkku, niillä on vaikka mimmosia kolo-torxi-12-pointti- shoulder bolts jne kamaa tuumasena ja ruostumattomana m/

Kirjoitettu

Mä ostin tommosia lukkoprikkoja Ace Hardware'sta, makso jotain 10c..., otin monenkokosia en tienny että ne on nuin hyviä ja kalliita  ???

mitä joi nuurdlokit maksaa täälä... ???

BTW jos käytte aremiikassa ,menkää eissiin  ;D, niitä on joka kylässä 

Noissa aceissa on autoharrastajan aarearkku, niillä on vaikka mimmosia kolo-torxi-12-pointti- shoulder bolts jne kamaa tuumasena ja ruostumattomana m/

Täytyy laittaa korvan taakse. Pystyykö sieltä tilata mitenkään suoraan tänne pohjolaan?

Ei taida olla välttämättä ihan sama tuote mutta pääasia että on toimivia.

Kirjoitettu

Täytyy laittaa korvan taakse. Pystyykö sieltä tilata mitenkään suoraan tänne pohjolaan?

Ei taida olla välttämättä ihan sama tuote mutta pääasia että on toimivia.

Kerroppa sit kun prikat tulevat et paljonko maksoivat ja minkä kokoisia otit.  ::)

Kirjoitettu

onko nuo  sitte  samoja vai ei.. ???

Pystyykö sieltä tilata mitenkään suoraan tänne pohjolaan?

Ei, ne on franchising myymälöitä, pieniä..

tn_PIC_0150.JPG}

Kirjoitettu

Kerroppa sit kun prikat tulevat et paljonko maksoivat ja minkä kokoisia otit.  ::)

En mä sieltä mitään prikkoja olisi tilannut kun niitä saa tuolta varastosta jos tarvii tai Baltic bolt:sta. Lähinnä noita erilaisia tuumaisia olis kiinnostanut.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...