Z28 305TPI Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2007 Moro. Ostin keulakolaroidun 86 Camaron avk:sta. Tietääkö joku kertoa auton historiaa, remonteista ym. Liikkunut 6/2007 saakka Närpiössä jossa ex omistaja asuu. Soitin hänelle, itse en puhu ruotsia ja hän ei puhunut suomea > lyhyehkö puhelu, täytyy soittaa uudelleen kun löytyy ruotsia paremmin puhuva kaveri. Auton alta löytyy ainakin edelbrockin melko tuore cat-back putkisto, uudet renkaat, oli hyvässä kiiltävän punaisessa maalissa ennen keulapusua. Ilmeisesti ollut aiemminkin pois kilvista keulakolarin vuoks, ainakin korjattu aiemminkin mielestäni tosi hyvin. Keulapala oli jo ennestään korjailtu sekä ainakin hantin puolen lokari oli korvattu alkuperäisellä GM varaosalla. Tekniikka tuntuisi pikku lenkin perusteella pelaavan asiallisesti, kone ei huohota eikä naputtele ja laatikko vaihtaa siististi, jopa napakasti entiseen trans amiini verrattuna. Yksi huolen aihe on tosin ostaessa tyhjä paisuntasäiliö, toivotaan ettei ole omaan tuuriiini hyvin sopien esim kansipahvi rikki tms, tunnetustihan tuo pakkasneste ei haihdu ilmaan .. paitsi pakoputkien kautta Itse asiassa tuntuu mun mielestä tosi virkeälle 305:lle, ainahan voi toivoa että joku ystävällinen sielu olisi heittänyt 350:n paikoilleen, pitääkin tarkastaa numerosta onko alkuperäinen kone paikallaan. Mikäli joku tietää historiastaa punaisesta Camarosta ex. NF-127 niin ottaisin tietoa mielelläni vastaan. Vastauksia voi toki laittaa myös suoraan mailiin: janne.taskinen@suomi24.fi tai soittaa 040-5468479
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään