CamRaato94 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Mites kannattas toi sumari ujuttaa tonne orkkis "valoasetelmaan". Mitä korvataan? Parkkivalo? Kokemuksia kiitoksia.
Senior Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Liitetään etusumareitten piuhoihin - vaatii keulan alla purkutöitä, että johtoihin pääsee käsiksi. Etusumareitten piuhat poikki, tilalle abiko-liittimet myöhempää käyttöä varten. Minulla takasumarilta johdot kuskin puolen etusumarijohtoihin - abikoilla tietysti liitokset.
CamRaato94 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Liitetään etusumareitten piuhoihin - vaatii keulan alla purkutöitä, että johtoihin pääsee käsiksi. Etusumareitten piuhat poikki, tilalle abiko-liittimet myöhempää käyttöä varten. Minulla takasumarilta johdot kuskin puolen etusumarijohtoihin - abikoilla tietysti liitokset. Ok eli kytkentä sieltä etusumareista eli etusumarien kytkin on takasumarin käyttökytkin, koska etusumari ei pakollinen? Eli etusumareita voi käyttää sitten vaikka lisähuomiovaloina jollain "piilo" katkaisijalla ettei Polizei ota hernettä nenää. Itse valoiksi sitten toinen parkkivalo ja valkoinen umpio kalvotetaan punaiseksi?
Mika Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Minulla vedettiin sisäpuolelta kokonaan uudet johdot sumarille ja oma katkaisin väliin.
Senior Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Ok eli kytkentä sieltä etusumareista eli etusumarien kytkin on takasumarin käyttökytkin, koska etusumari ei pakollinen? Eli etusumareita voi käyttää sitten vaikka lisähuomiovaloina jollain "piilo" katkaisijalla ettei Polizei ota hernettä nenää. Itse valoiksi sitten toinen parkkivalo ja valkoinen umpio kalvotetaan punaiseksi? Etusumareita ei saa käyttää ollenkaan. Eivät vastaa mitään suomalaista direktiiviä. Piilokatkaisijat on asia erikseen... Takasumarin on oltava E-hyväksyttyä tyyppiä.
TransNAM Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2007 Taitaa olla suurin osa porukkaa asentanu sen takasumarin vaan takapuskurin alle ainakin katsastuksen ajaks... Ruma mutta laillinen. Takavaloihin jos kikkailee jotain niin taitaa olla katsarista kiinni mitä hyväksyy vai teettääkö uuden.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään