selli Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Laitetaas tänne vähän kyselyä raadilta. Mistä olette Demonin omistajat ottaneet jarrutehostajalle imut ja mistä PVC venttiilille? Nyt ku tuon Demonin laitoin itelleni niin jouduin tulppaamaan sen ainoanki imusarjan reijän josta ennen oli liitos pvc:lle. Toki siinä kaasarin päässä on se imu sitävarten mutta mistäs sitte jarrutehostajalle imut jos siihen tökkään ton pvc:n? Set kerros oma kytkentäs miten sulla oli se? Mulla on siis RPM imusarja jossa on siellä takana vain yksipaikka mistä Hollikan kanssa oli hyvä ottaa imut. En vieläkään ole tehny laitteelle mitään koska uusi Bpumppu on jossain postin uumenissa tulossa tännepäin. Ei siis ole juurikaan kommentoitavaa miten tuo muutoin pelittää.
camaro82 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Mulla on kylläkin edel-carter mutta ei kai ton kaasarimerkin väliä oo. PCV ja jarrutehostaja on otettu RPM-imusarjan samasta liitoksesta haaroittamalla ja hyvin toimii
set28 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Oiskohan mul se ollut niin,et PVC oli siit kaasarin alta ja jarrutehostin imarista
selli Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Kävin tossa vähän räplää. T-haaralla ei onnistu mun nokka-akselin kanssa.Ei oo ollenkaan jarruja tai on mutta väkevästi saa polkee Eli nyt ollaan tilanteessa että jonkin soritin paceri pitää rakentaa että sais ees sentin nousee kaasaria ylemmäs ni saisin käyttöön sen imarin holeksi. Uusi Carter pumppu tuli tänään mutten löytäny ainakaan vielä täältä sopivaa liitintä pumppuu. 1/4npt to 8mm letku. Jotenka tänään en saanu pumppua kii. Tuntuu muuten tajuttoman jäykältä porras siitä ku toiset läpät alkaa aukeamaan. Saa tosissaan painaa poljinta että menee pohjaan. Täytyy joku tosilöysä palautinjousi siihen kattoo. Venyttelin tota nykyistä silleen että cruisessa on lähes normaali jäykkyys. Tossa vanhalla pumpulla vielä kattelin paineita niin tosiaan kylmänä pysyy 5PSI mutta lämmetessää tippuu 2PSI voihan toi mittarikin seota ku on tuossa aikalämpösessä paikassa.
camaro82 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2007 Kävin tossa vähän räplää. T-haaralla ei onnistu mun nokka-akselin kanssa.Ei oo ollenkaan jarruja tai on mutta väkevästi saa polkee Eli nyt ollaan tilanteessa että jonkin soritin paceri pitää rakentaa että sais ees sentin nousee kaasaria ylemmäs ni saisin käyttöön sen imarin holeksi. Mulla olis kaasarin ja imarin väliin n. kahden sentin vahvuinen korotuslaippa. Saat jos tarviit
selli Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2007 Mulla olis kaasarin ja imarin väliin n. kahden sentin vahvuinen korotuslaippa. Saat jos tarviit Voishan tuota ainakin kokeilla että mahtuuko se edes olemaan siellä On vähän ahdas toi konehuone korkeuden suhteen...
camaro82 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2007 Ahdasta on joo. RPM-imarin laiton jälkeen toi välilaippa ei enää mahtunu mun kaasarin alla majailemaan. Ilmoittele jos tuon haet (tai tuon ens miittiin abc:lle tms)
selli Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2007 Juu,ei tuolla ole kiirus. Ja kohtahan tässä jo talviunille tuon vien.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään