Jump to content

4genin euro birdi mallin sivuvilkut

Recommended Posts

Kirjoitettu

eli mulla sellane onkelma kun olin joskus vaihattanut ne rumahkot isohkot sivuvilkut mitkä vakiona näissä euromalleissa on. mitkä pois ottaes jää 3 reikää. olin siihe pälle laittanu tarra kiinnitteiset ledivilkut. katsuri sanoi että ne ei ole vilkut vaat sivuvalot. e hyväksytyt mutta pitää olla tyyppiä ....5 kun olivat  ...11. onkos kellää kokemusta mitkä menis suht helposti noiden reikiin tai peittäis ne reiät. eli se yks isompi reikä ja kaksi pientä mis ne knipsut :(

Kirjoitettu

Paljonko niiden pikkureikien etäisyys on toisistaan ? Minulla on Mersun vilkut, yksi iso reikä riittää. Voi olla, että tuon vilkun pituus riittää peittämään ne pienet rei'ät.

Kirjoitettu

eli mulla sellane onkelma kun olin joskus vaihattanut ne rumahkot isohkot sivuvilkut mitkä vakiona näissä euromalleissa on. mitkä pois ottaes jää 3 reikää. olin siihe pälle laittanu tarra kiinnitteiset ledivilkut. katsuri sanoi että ne ei ole vilkut vaat sivuvalot. e hyväksytyt mutta pitää olla tyyppiä ....5 kun olivat  ...11. onkos kellää kokemusta mitkä menis suht helposti noiden reikiin tai peittäis ne reiät. eli se yks isompi reikä ja kaksi pientä mis ne knipsut :(

Laitoin bmw n vilkut  käy tosi hyvin siinä on pieni peitelevy alla  reikää joutuu pikkasen muokkamaan

Kirjoitettu

minkäs mersun tai bemarin? eihä niis etäisyys paljon ollu , muista nyt mittaa illalla :P

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...