Jarno Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 paljonko teillä on rahdit ollu kuitupelleissä? kattellu uutta kuitua ja halvin rahti ollu tähän mennessä 450$ ,tuntuu hiukan kalliilta..
Guest Jukka Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Tee itte kuitupellis ja säästät!
Guest Jukka Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Jos mun omasta ei tuu ihan kauhia, niin otanko tuplat?
Z-mo Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Jos mun omasta ei tuu ihan kauhia, niin otanko tuplat? Ota triplat.
Jarno Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Jos mun omasta ei tuu ihan kauhia, niin otanko tuplat? riippuu siitä onko pellissä pohjanmaan vaakuna vai minkälainen kyhmy..
Z-mo Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 riippuu siitä onko pellissä pohjanmaan vaakuna vai minkälainen kyhmy.. Niin joo, jos meinaat kyhmyn laittaa niin sit ei mulle. Mitenkäs kiinnitys? Orkkis tuulihakatsydeemi vai pinnit ja sokat joka nurkkaan?
Guest Jukka Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Niin joo, jos meinaat kyhmyn laittaa niin sit ei mulle. Mitenkäs kiinnitys? Orkkis tuulihakatsydeemi vai pinnit ja sokat joka nurkkaan? Meinaan kyhmyn laittaa punaisen "pelliin", mutta muotin teen sileästä vakio pellistä, eli siihen ei tuu mitään kyhmyjä tai iroc-z:n kuoppia. Kiinnityksen saa kukin laittaa miten parhaaksi näkee (henk koht käytän pinnit ja sokat+ orig saranat ilman kaasujousia), eihän tuohon ny niin kauhian vaikia oo orig tyyppistä tuulihakaa ja saranankiinnikkehiä tuohon jälkikäteenkään kiinni laminoida.
TexFinn Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Mun kontissa 100e Ei tosiaan paljoa kannata tuon kokoista mohkaletta lentokoneeseen tunkea. Kun ei tuolla varmaan tulenpalava kiire kuitenkaan ole. Vahan rauhallisemmallakin kyydilla ehtii.
406cid Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 paljonko teillä on rahdit ollu kuitupelleissä? kattellu uutta kuitua ja halvin rahti ollu tähän mennessä 450$ ,tuntuu hiukan kalliilta.. Turhaan sä mistään rapakon takaa kuitupelliä lähdet hommaamaan, ei muuta kun Siiroselle tilaus, ne tekee pro kuituosia Kalajoella.
Jarno Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Ei tosiaan paljoa kannata tuon kokoista mohkaletta lentokoneeseen tunkea. Kun ei tuolla varmaan tulenpalava kiire kuitenkaan ole. Vahan rauhallisemmallakin kyydilla ehtii. no juu.. jos se purtilo nyt ens syksyksi rantautuis suomeen..
pantera Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Turhaan sä mistään rapakon takaa kuitupelliä lähdet hommaamaan, ei muuta kun Siiroselle tilaus, ne tekee pro kuituosia Kalajoella. Mikko kavi tassa pariviikkoo sitte ja sano etta han on lopettanu kuituhommat
406cid Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2007 Mikko kavi tassa pariviikkoo sitte ja sano etta han on lopettanu kuituhommat Ai, no sitten Siirosen kannattaa unohtaa. Tuota epäilinkin, kun ei Fibretec - linkki enää toimi...
forssi83 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2007 meille taitaa tulla piakkoin isooo paketti ameriikoista ja varmaan vois mahtuu pakettiin sisälle
Teac Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2007 meille taitaa tulla piakkoin isooo paketti ameriikoista ja varmaan vois mahtuu pakettiin sisälle Kahta ei taida mahtua?
LOB Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2007 Kahta ei taida mahtua? Ei kahta ilman kolmatta Kerätään porukka ja tilataan kaikki yhdessä isossa paketissa.
pantera Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2007 $135 oli maarahti konepellille+ $30 paffilaatikosta, kun cowl induction pelti pellin tilasin just askon
Mika Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2007 Ei kahta ilman kolmatta Kerätään porukka ja tilataan kaikki yhdessä isossa paketissa. Hyvä idea
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään