Jump to content

kuitupellin rahti?

Recommended Posts

Kirjoitettu

paljonko teillä on rahdit ollu kuitupelleissä? kattellu uutta kuitua ja halvin rahti ollu tähän mennessä 450$ ,tuntuu hiukan kalliilta..

Kirjoitettu

Jos mun omasta ei tuu ihan kauhia, niin otanko tuplat?

Ota triplat.

Kirjoitettu

Jos mun omasta ei tuu ihan kauhia, niin otanko tuplat?

riippuu siitä onko pellissä pohjanmaan vaakuna vai minkälainen kyhmy..
Kirjoitettu

riippuu siitä onko pellissä pohjanmaan vaakuna vai minkälainen kyhmy..

Niin joo, jos meinaat kyhmyn laittaa niin sit ei mulle. Mitenkäs kiinnitys? Orkkis tuulihakatsydeemi vai pinnit ja sokat joka nurkkaan?

Kirjoitettu

Niin joo, jos meinaat kyhmyn laittaa niin sit ei mulle. Mitenkäs kiinnitys? Orkkis tuulihakatsydeemi vai pinnit ja sokat joka nurkkaan?

Meinaan kyhmyn laittaa punaisen "pelliin", mutta muotin teen sileästä vakio pellistä, eli siihen ei tuu mitään kyhmyjä tai iroc-z:n kuoppia. Kiinnityksen saa kukin laittaa miten parhaaksi näkee (henk koht käytän pinnit ja sokat+ orig saranat ilman kaasujousia), eihän tuohon ny niin kauhian vaikia oo orig tyyppistä tuulihakaa ja saranankiinnikkehiä tuohon jälkikäteenkään kiinni laminoida.

Kirjoitettu

Mun kontissa 100e

m/ Ei tosiaan paljoa kannata tuon kokoista mohkaletta lentokoneeseen tunkea.  m-

Kun ei tuolla varmaan tulenpalava kiire kuitenkaan ole. Vahan rauhallisemmallakin kyydilla ehtii.

Kirjoitettu

paljonko teillä on rahdit ollu kuitupelleissä? kattellu uutta kuitua ja halvin rahti ollu tähän mennessä 450$ ,tuntuu hiukan kalliilta..

Turhaan sä mistään rapakon takaa kuitupelliä lähdet hommaamaan, ei muuta kun Siiroselle tilaus, ne tekee pro kuituosia Kalajoella.

Kirjoitettu

m/ Ei tosiaan paljoa kannata tuon kokoista mohkaletta lentokoneeseen tunkea.  m-

Kun ei tuolla varmaan tulenpalava kiire kuitenkaan ole. Vahan rauhallisemmallakin kyydilla ehtii.

no juu.. jos se purtilo nyt ens syksyksi rantautuis suomeen..  ::)
Kirjoitettu

Turhaan sä mistään rapakon takaa kuitupelliä lähdet hommaamaan, ei muuta kun Siiroselle tilaus, ne tekee pro kuituosia Kalajoella.

Mikko kavi tassa pariviikkoo sitte ja sano etta han on lopettanu kuituhommat

Kirjoitettu

Mikko kavi tassa pariviikkoo sitte ja sano etta han on lopettanu kuituhommat

Ai, no sitten Siirosen kannattaa unohtaa. Tuota epäilinkin, kun ei Fibretec - linkki enää toimi...

Kirjoitettu

meille taitaa tulla piakkoin isooo paketti ameriikoista ja varmaan vois mahtuu pakettiin sisälle  ???

Kirjoitettu

meille taitaa tulla piakkoin isooo paketti ameriikoista ja varmaan vois mahtuu pakettiin sisälle  ???

Kahta ei taida mahtua?

Kirjoitettu

Kahta ei taida mahtua?

Ei kahta ilman kolmatta

Kerätään porukka ja tilataan kaikki yhdessä isossa paketissa. :o

Kirjoitettu

$135 oli maarahti konepellille+ $30 paffilaatikosta, kun cowl induction pelti pellin tilasin just askon :-\

Kirjoitettu

Ei kahta ilman kolmatta

Kerätään porukka ja tilataan kaikki yhdessä isossa paketissa. :o

Hyvä idea  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...