Jump to content

Öljytikun ja putken välinen tiiviste katosi...

Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkäs ihmettelin auton sisään tulevaa käryä (öljyn palaminen) ja rupesin tutkimaan konehuonetta tarkemmin. Huomasin, että öljytikun ja putken välinen "tiiviste" puuttuu kokonaan. On sitten ruikkinut sieltä hieman öljyä pakosarjojen päälle.

Voiko tuossa käyttää jotain patenttia vai saako tuollaisen hankittua jostain helposti. Putki ja tikku siis ok.

Kirjoitettu

Tuolta saa O-renkaita  ( sellainen lienee kadonnut ? )

Tiivistekeskus Oy

Mäkituvantie 5

01510 Vantaa

Vaihde 0207 65 170

Myynti 0207 65 1070

Kirjoitettu

Ei muuta kuin puhdistat ensin rasvanpoistospraylla ja sit tiivistesilikonia himpun verran eikä vuoda enää m/

Kirjoitettu

Hyvä idea. Siitä pitäisi vaan saada sen verran tiivis, että se tikku pysyy siinä kiinni (kovassa) ajossa  8)

Ei kenelläkään ole ylimääräistä missään varaosa-autossa?

Mulla taitaa olla tallilla vanhassa koneessa tuo.

Kirjoitettu

Tikku teipillä kiinni putkeen, ei maksa paljoa. Eihän sitä joka päivä tarvi öljyjä tsekata kait  ???

Kirjoitettu

Niin, vois kai siihen tunkea jonkun pienen pesusienen palan, joka tiivistäisi ja pitäisi tikun paikallaan.

Oon mä kattonut öljyt melkein joka kerta ajoon lähtiessä. Vainoharhaisuutta  ::)

Voiko muuten olla mahdolista, että se vanha kikkare on hajonnut ja valunut sitä tikun putkea pitkin pohjalle ja sieltä koneeseen? Onneksi se on jotain "pehmeää" materiaalia. Ei kai tollasesta kone voi korkata  ???

sekö se ääni oli ku kuulin.. kilkatti joku  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...