Cosa Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Elikkäs ihmettelin auton sisään tulevaa käryä (öljyn palaminen) ja rupesin tutkimaan konehuonetta tarkemmin. Huomasin, että öljytikun ja putken välinen "tiiviste" puuttuu kokonaan. On sitten ruikkinut sieltä hieman öljyä pakosarjojen päälle. Voiko tuossa käyttää jotain patenttia vai saako tuollaisen hankittua jostain helposti. Putki ja tikku siis ok.
Senior Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Tuolta saa O-renkaita ( sellainen lienee kadonnut ? ) Tiivistekeskus Oy Mäkituvantie 5 01510 Vantaa Vaihde 0207 65 170 Myynti 0207 65 1070
camaro82 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Ei muuta kuin puhdistat ensin rasvanpoistospraylla ja sit tiivistesilikonia himpun verran eikä vuoda enää
-vellu Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Hyvä idea. Siitä pitäisi vaan saada sen verran tiivis, että se tikku pysyy siinä kiinni (kovassa) ajossa Ei kenelläkään ole ylimääräistä missään varaosa-autossa? Mulla taitaa olla tallilla vanhassa koneessa tuo.
Nupa Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Tikku teipillä kiinni putkeen, ei maksa paljoa. Eihän sitä joka päivä tarvi öljyjä tsekata kait
balez Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2007 Niin, vois kai siihen tunkea jonkun pienen pesusienen palan, joka tiivistäisi ja pitäisi tikun paikallaan. Oon mä kattonut öljyt melkein joka kerta ajoon lähtiessä. Vainoharhaisuutta Voiko muuten olla mahdolista, että se vanha kikkare on hajonnut ja valunut sitä tikun putkea pitkin pohjalle ja sieltä koneeseen? Onneksi se on jotain "pehmeää" materiaalia. Ei kai tollasesta kone voi korkata sekö se ääni oli ku kuulin.. kilkatti joku
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään