Jump to content

marteilus peltisarjat

Reiska

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kellään marteliuksen sarjoja asennettuna? Tekeekö sarjoilla mitään,näyttää olevan nuo Edelin sarjat suosittuja? Pitäis alkaa tilaan jotku sarjat tuohon birdiin mutta näyttää olevan vaihtoehtoja/hintoja aika paljon ja marteliukset näyttäs saavan ilman noita ilmapillejä jos heittäs tuon ilmapumpun romukoppaan samalla.Eli onko käyttäjät tyytyväisiä Marteliuksen sarjoihin?

Kirjoitettu

Meillä on edelin vähäpäästöseen tarkoitetut peltisatsit, mutta saa niitä ilman hebeleitäkin. Pari vuotta sitten asennetut ei ainakaan vielä pihise mistään.

Kirjoitettu

Mulla on kans marteliuksen sarjat. Ilman ilmapillejä, ei valitettavaa.

Kirjoitettu

mun konehuoneesta löytyy kans marteliukset. ei moitteita. kuulemma helpompi asentaa kun edelin sarjat sanoi asentaja ;)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Mites kun nuita marteliuksia sais oulu/kempele alueeltakin ilman tappelua ja on vähän siks harkinnassa, niin millaset äänet niistä lähtee nuin alkuperäsiin verrattuna ja onko paremmin virtaavat, eli uskaltaisko oottaa jotain tehonlisäyksiä ? 8)

Kirjoitettu

Kukas niitä marteliuksia myy Oulu/Kempele suunnalla? Itekki täällä Oulussa touhuilen niin ei tarttis alkaa tilaan ite jos niitä joku täällä toimittaa valmiiksi.

Kirjoitettu

Mites kun nuita marteliuksia sais oulu/kempele alueeltakin ilman tappelua ja on vähän siks harkinnassa, niin millaset äänet niistä lähtee nuin alkuperäsiin verrattuna ja onko paremmin virtaavat, eli uskaltaisko oottaa jotain tehonlisäyksiä ? 8)

Äänet muuttuu kyllä huomattavasti parempaan suuntaan, vielä kun heivaat katin pois, 3 tuuman loppuputkisto ja joku höpöhöpö änkkäri loppuun... Ja jos katot kuinka "hyvin" orkkis pakosarjat virtaa, niin itku siinä tulee. Tehoa tulee kyllä lisää.

Kirjoitettu

Mulla kans marteliukset, asiallista työtä ja meni helposti paikalleen. äänet ovat varsin mukavat.

Kirjoitettu

tilaa sarjat suoraan marteliukselta. sarjat kannattaa ottaa kattiin asti. mulla sarjat sisälsi vielä tulpanjohdot ja tiivisteet. pakosarjat kannattaa päällystää joko keraamisella aineella tai termotek teipillä, muuten sarjojen lähellä olevat laitteet kuumenevat valu sarjoihin verrattuna enemmän.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...