crawler Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2007 minulla on tuossa 82 firebirdissa jo kertaallen vaihettu pääsylinteri josta lähtee vain 2 lähtöä eli etu ja takapiiri ja ne päätyvät molemmat tuohon säätöventtiiliin (proportioning valve). Ensi talvena olisi tarkoitus laittaa tuonne takalinjaan säädettävä ruuvi ja line lock ja tuo proportioning valve jää muutoinkin siis turhaksi niin mahtaako jossain uudemmissa olla pääsylinteriä jossa olisi suoraan 3 lähtöä että saisi etupäät vedettyä suoraan sylinteristä ja takapään kierrätettyä venttiilien kautta, ovat muutoinkin tiella tulevien rakennelmien suhteen.
Guest Jukka Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2007 Ei taida olla pääsylkkyjä kolmella lähdöllä. Mulla toi homma on toteutettu niin, että etummaisen piirin lähtö menee t-kappaleen kautta etupyörille ja takajarrujen putkessa on allstarin jarrupaineensäädin. Orig jarrupaineen säädin on myyty.
set28 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2007 Ei taida olla pääsylkkyjä kolmella lähdöllä. Mulla toi homma on toteutettu niin, että etummaisen piirin lähtö menee t-kappaleen kautta etupyörille ja takajarrujen putkessa on allstarin jarrupaineensäädin. Orig jarrupaineen säädin on myyty. Mul on kremikses samanlainen jarru "kytkentä" ja hyvin pelaa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään